Laste nutikell Elari FixiTime 3, must 904100459

Laste nutikell Elari FixiTime 3, must 904100459

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
54,00 €
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Disain
Korpuse värv * Must
Rihma värv * Must
Rihma materjal * Silikoon
Kuju * Nelinurkne
Funktsioonid
Kuvamise tüüp * IPS
Ekraani resolutsioon * 240 x 240 pikslit
Puutetundlik ekraan * Yes
Sisseehitatud mikrofon * Yes
Ekraani diagonaal * 7,62 cm (3")
Toetatud mobiilsed operatsioonisüsteemid * Android,iOS
FM-raadio * No
Sisseehitatud kaamera * Yes
Isikliku info haldur (PIM) Äratuskell, SOS
Sisseehitatud sammuloendur Yes
Rahvusvahelise kaitse (IP) kood IP56
Güroskoop Yes
Kaugjuhtimisega audio Yes
Kaugjuhtimisega pildistamine Yes
Võrgustumine
Cellular tehnoloogia * Yes
2G-standardid GPRS,GSM
Toetatud 3G-sagedused 850,1900 MHz
Toetatud GSM-sagedusalad 900,1800 MHz
SIM-kaardi tüüp NanoSIM
GPS (satelliit) Yes
GLONASS-süsteem Yes
Salvesti
RAMi maht 4 MB
Välkmälu 0,128 GB
Pesad & liidesed
WiFi * Yes
Võimsus
Aku mahutavus * 480 mAh
Kõneaeg 5 h
Ooteaeg 72 h
Kaal ja mõõtmed
Laius * 39,6 mm
Sügavus * 47 mm
Paksus * 1,5 cm
Kaal * 47 g

Spetsifikatsioonid

must

1.0 kg

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.