Aktiivsusmonitor Garmin vivofit 4, must S/M 890348885

Aktiivsusmonitor Garmin vivofit 4, must S/M 890348885

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
79,99 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Aktiivsusmonitor kuni 1 aastase patarei kestvusega
• Alati sees värviline ekraan ja kuni 1 aastane patarei kestvus, laadida ei ole vaja
• Jälgib samme, distantsi ja põletatud kaloreid, jälgib und ning pakub individuaalset igapäevast sammude eesmärki
• Veekindel; ohutu kanda ujumisel ja pesemas käies
• Perioodiliselt laeb andmed läbi nutitelefoni Garmin Connect ™ keskkonda, kus saad oma tegevusi salvestada, planeerida ja jagada teistega, osaleda väljakutsetes teiste kasutajatega ja palju muud
• Garmin Move IQ ™ funktsioon tuvastab automaatselt tegevuse ja määrab vastava tüübi Garmin Connect'is (ujumine, jooksmine, rattasõit jne.)

Leia rohkem võimalusi, kuidas ületada oma varasemad tulemused koos vivofit 4 aktiivsusmonitoriga. Vivofit 4 aktiivsusmonitor annab sulle vabaduse olla liikumises, ilma et peaksid laadimiseks peatuma. 1-aastane patarei kestvus on ideaalne selleks, et saaksid vivofit 4 kanda 24/7, jälgides pidevalt sinu aktiivsust ning liigitades need tänu Move IQ´le õige kategooria alla ning palju muud.
Alati töös
Vivofit 4 jägib sinu edusamme 24/7 ning see töötab rohkem kui aasta ilma akusid vahetamata. Kell on veekindel, võid rahulikult käia basseinis ujumas või pesemas. Isikupärasta kella vastavalt oma maitsele värviliste teemadega, erinevate kella ekraanidega ja sõnumitega ning vaheta kellarihm sulle meelepäraseks. Lisavarustuna on saadaval kellarihmad erinevates värvides ja stiilides.
Mugavus sinu randmel
Lisasime Vivofit 4'le mitmeid uusi tööriistu, et muuta sinu elu mugavamaks. Ilma rakendusel näed kiirelt ja mugavalt ilustreeritud pilti sellest, milline ilm hetkel on. Määra nutitelefoni rakenduses äratus, mis annab otse kella pealt märku, millal on aeg ärgata või määra taimer otse randmelt, et meelde tuletada, millal näiteks ahi välja lülitada. Unustasid, kuhu oma telefoni panid? Pole probleem - Vivofit 4 aitab sind.
Isiklikud eesmärgid ja motivatsioon uueks päevaks
vivofit 4 inspireerib sind ennast liigutama. Lisaks sammudele, distantsile, põletatud kaloritele ja unele, jälgib see ka tegevusetuse perioodi. Värviline liikumisriba ekraanil annab sulle märku, kui oled liiga kaua paigal olnud. Riba lähtestamiseks jaluta lihtsalt mõni minut. Vivofit 4 õpib ka sinu aktiivsuse taseme ning vastavalt sellele määrab igapäevaselt sulle uue sammude eesmärgi. Niipea kui olete eesmärgi täitnud, määrab kell uue eesmärgi järgmiseks päevaks, suunates sind järk-järgult tervisliku eluviisi poole.
Jaga ja ületa oma varasemad tulemused
Päeva jooksul sünkroniseerib vivofit 4 perioodiliselt Garmin Connectiga läbi sinu nutitelefoni. Garmin Connect ™ rakendus muudab varasemate tulemuste ületamise palju lihtsamaks. Värvilised tegevuskaardid annavad lühidalt kogu sinu statistika. Keri ekraanil allapoole, et hõlpsalt võrrelda tänaseid kogusummasid varasemate tulemustega või vajuta tegevuskaardile lisateabe saamiseks. Kõiki Vivofit 4 poolt salvestatud andmeid näed üksikasjalikult ja mugavalt otse rakenduses ning andmed on kuvatud täpselt sinu aktiivsuse järgi, ilma igasuguste ülearuste asjadeta.
Sammu võistlused lastega
Kasuta Toe-to-Toe ™ -i funktsiooni, et esitada väljakutse oma lastele sammuvõistluseks. Vivofit 4 on võimeline juhtmevabalt ühilduma sinu lapse vivofit jr. 2 või teise vivofit 4'ga, et käivitada ajastatud sammude võistlus. See kõik käib lihtsalt otse randmelt. Kui võistlus on lõppenud, näed nii sina kui laps, kes kui palju samme tegi ning kes on lõplik võitja.
  • Keskmise kasutamise puhul on aku kestvus kuni 1 aasta; patarei kestvus võib varieeruda vastavalt kasutamisele
  • Sammude lugemine on ligikaudne ja ei pruugi olla täpne. Selle alla kuulub ka distantsi arvutamine sammude põhjal
  • Vivovit 4 on piisavalt veekindel, et sobib ujumiseks ja pesemas käimiseks. Sukelduma ja sauna ei ole soovitatud kellaga minna
  • Enne aktiivsusmonitori kasutamist on vaja see siduda sinu Garmin Connect kontoga kas läbi nutitelefoni Connect Mobile rakenduse või läbi arvuti kasutades ANT+ pulka (saadaval eraldi) ning Garmin Express programmi.

    Spetsifikatsioonid

    Jah

    Jah

    Jah

    Ei

    Jah

    Jah

    Jah

    Ei

    Ei

    Ei

    Ei

    Jah

    Jah

    28 päev(a)

    Jah

    Jah

    365 päev(a)

    Android, iOS

    Ei

    0.61

    88 x 88

    MIP

    Juhtmevaba

    Jah

    Ei

    0.941cm

    0.025kg

    1.9cm

    Must

    S/M

    122 - 188 mm

    Wristband activity tracker

    Jah

    Must

    Kohaletoimetamine

    Tarneviisid

    • Tulen ise järele Järve poodi
    • Omniva pakiautomaat
    • Itella SmartPOST
    • Omniva kuller
    • Eesti Posti postkontor
    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.