Nutikell Canyon CNE-SB11BB 890657597

Nutikell Canyon CNE-SB11BB 890657597 Canyon

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
19,95 €
Kingiidee



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Stiilne ja mugav värvilise ekraaniga aktiivsusmonitor, mis hoiab silma peal Sinu päevasel aktiivsusel ning toob kõik nutitelefoni rakendused mugavalt Sinu randmele. Aktiivsusmonitor jälgib ka Sinu und ning annab infot unefaaside kohta. Aktiivsusmonitori tagasihoidlik disain sobib iga riietusega ning seega saad mugavalt ühe seadmega jälgida oma treeningtulemusi ning hoida silm peal ka nutitelefoni teavitustel. Kui aga oled liiga kauaks ühe koha peale istuma jäänud, utsitab aktiivsusmonitor Sind uuesti liikuma. Ühe laadimisega kestab aktiivsusmonitori aku kuni 5 päeva ning on seega alati valmis Sind kogu päeva vältel saatma. Kogu infot saad mugavalt jälgida Canyon Fit nutirakenduses, mis toetab ka eesti ja vene keelt.
Värviline 0,96" TFT ekraan
IP67 veekindlus
Treeningrežiimid: kõndimine, jooksmine, ujumine, multi-sport
Hoiab silma peal päevasel aktiivsusel ning uneajal
Integreeritud pulsiandur ja vererõhu mõõtmine
Kõned, sõnumid, e-mailid, kalendrisündmused ja sotsiaalmeedia teavitused
Ühildub nii Android kui iOS seadmetega
Aku kestvus: kuni 5 päeva
Aku kestvus ooterežiimis: kuni 10 päeva
Mõõtmed: 43,7 × 22 × 12 mm
Rihma mõõtmed: 233 × 21 mm
Laia keelevalikuga nutirakendus Canyon Fit, sh eesti ja vene keel

Spetsifikatsioonid

0.0253 kg

1.2 cm

4.37 cm

2.2 cm

0.96

160x80

12 month(s)

False

False

False

Smart Watch

LCD

90 mAh

Kingiidee

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.