Nutikell Canyon CNS-SW71SS, hõbedane + Kõrvasisesed sportimis kõrvaklapid mikrofoniga CANYON Audio CNS-SEP2B 904100423

Nutikell Canyon CNS-SW71SS, hõbedane + Kõrvasisesed sportimis kõrvaklapid mikrofoniga CANYON Audio CNS-SEP2B 904100423 Canyon

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
54,95 €
Kingiidee Kaasa kingitus Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

KAASA KINGITUS!

Nutikell Canyon CNS-SW71SS, hõbedane:
  • Värviline 1,22" ekraan
  • IP68 veekindlus
  • Treeningrežiimid: kõndimine, jooksmine, ujumine, multi-sport
  • Hoiab silma peal päevasel aktiivsusel ning uneajal
  • Integreeritud pulsiandur
  • Kõned, sõnumid, e-mailid, kalendrisündmused ja sotsiaalmeedia teavitused
  • Ühildub nii Android kui iOS seadmetega
  • Aku mahutavus: 150 mAh
  • Aku kestvus: kuni 7 päeva
  • Aku kestvus ooterežiimis: kuni 15 päeva
  • Mõõtmed: 42,5 × 48 × 12 mm
  • Laia keelevalikuga nutirakendus Canyon Fit, sh eesti ja vene keel

  • Kõrvasisesed sportimis kõrvaklapid mikrofoniga CANYON Audio CNS-SEP2B

    Jookse, hüppa ja sõida oma rattaga, kuulates oma lemmiklaule! Tugevate ja painduvate kõrvakonksude tõttu on need sportkõrvaklapid head intensiivse treeningu jaoks. Lame klammerdumisvastane kaabel kaitseb teie kõrvaklappe taskus segi ajamise eest.

    Kindel kõrva-konksu kinnitus
    Lame klammerdumisvastane kaabel
    Müra isoleerimise korralik tase
    Juhtme läbimõõt: 10mm
    Takistus: 16 Ω
    Sagedus: 20-20000 Hz
    Tundlikkus: 95 dB +/- 3dB
    Kaabli pikkus: 1,2m +/- 5%

    Spetsifikatsioonid

    Smart Watch

    12 month(s)

    Kingiidee, Kaasa kingitus, Kuupakkumine

    Kohaletoimetamine

    Tarneviisid

      Tagastamine

      Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

      Küsimused ja vastused

      Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

      Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

      Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

      Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

      Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

      Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

      Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

      Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

       

      Kuidas saab osta järelmaksuga?

      Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

      Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

      Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

      Unustasid veebikaubamaja salasõna?

      Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

      Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

      Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.