Nutikell VECTOR LUNA L1-10-012 890006289

Nutikell VECTOR LUNA L1-10-012 890006289

499 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Ühilduvad mobiili operatsioonisüsteemid:

Android 4.4+

iOS 8 +

Windows 8+


Teavitused:

Sissetulev kõne

Tekstisõnum (SMS)

E-mail

Kalendri teavitus

Alarm (äratus)

Taimer

Stopper

Ühenduse kadumise teavitus

Ilm

Rakendused (Facebook, Google Hangouts jne)


Sisse tulevate teavituste võimalused:

Privaatsus – Ilma kätt tõstmata kuvatakse ekraanil ainult ikoon. Teavituse nägemiseks peab tõstma käe või vajutama nupule.

Viibuta kätt, et teavitus loetuks märkida.


Aktiivsuse jälgimine:

Sammud

Kalorid

Läbitud distants

Une kestvus ja kvaliteet


Sensorid:

Akselomeeter

Valguse heleduse sensor

Güroskoop


Veekindlus:

5 ATM (50 meetrit)


Keskmine aku kestvus:

30 päeva


Keskmine laadimise aeg:

2,5-3h


Riistvara:

Processor ARM Cortex M4, 48MHz,

512kB Flash and 64kB RAM Memory

Bluetooth 4.0 Low Energy 2.4GHz Transceiver

Rechargeable LiPo Battery, 3.7V, 280mAh

6DOF IMU with Integrated 3D Accelerometer and 3D Gyroscope

Reflective Memory Liquid Crystal Display


Garantii:

2 aastat


Spetsifikatsioonid

Diameeter 44mm

30 päeva

5 ATM

Mineraalklaas

roostevaba teras

nahk

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.