Nutikell VECTOR MERIDIAN M1-20-003 999844028

Nutikell VECTOR MERIDIAN M1-20-003 999844028

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
255 €
399€
Säästad 144€
-36%



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Ühilduvad mobiili operatsioonisüsteemid:
Android 4.4+
iOS 8 +
Windows 8+

Teavitused:
Sissetulev kõne
Tekstisõnum (SMS)
E-mail
Kalendri teavitus
Alarm (äratus)
Taimer
Stopper
Ühenduse kadumise teavitus
Ilm
Rakendused (Facebook, Google Hangouts jne)

Sisse tulevate teavituste võimalused:
Privaatsus – Ilma kätt tõstmata kuvatakse ekraanil ainult ikoon. Teavituse nägemiseks peab tõstma käe või vajutama nupule.
Viibuta kätt, et teavitus loetuks märkida.

Aktiivsuse jälgimine:
Sammud
Kalorid
Läbitud distants
Une kestvus ja kvaliteet

Sensorid:
Akselomeeter
Valguse heleduse sensor
Güroskoop

Veekindlus:
5 ATM (50 meetrit)

Keskmine aku kestvus:
30 päeva

Keskmine laadimise aeg:
2,5-3h

Riistvara:
Processor ARM Cortex M4, 48MHz,
512kB Flash and 64kB RAM Memory
Bluetooth 4.0 Low Energy 2.4GHz Transceiver
Rechargeable LiPo Battery, 3.7V, 280mAh
6DOF IMU with Integrated 3D Accelerometer and 3D Gyroscope
Reflective Memory Liquid Crystal Display

Garantii:
2 aastat

Spetsifikatsioonid

Diameeter 35mm

30 päeva

5 ATM

Mineraalklaas

roostevaba teras

nahk

30 päeva

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.