Nutikell Westyx UX, hõbedane 905000990

Nutikell Westyx UX, hõbedane

Kasutusjuhend on PDF formaadis, lugemiseks on vajalik PDF lugemistarkvara (nt Acrobat Reader).

Kasutusjuhend on koostatud tootja poolt, Hansapost ei vastuta juhendis leiduvate vigade eest

LAE KASUTUSJUHEND

Nutikell Westyx UX, hõbedane 905000990

89,95 €
129€
Säästad 39,05€
-30%
Sügismüük



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Nutikell Westyx Ux
Nutikell Westyx Ux on loodud aktiivse elustiiliga inimesele. Võta vastu kõnesid, helista või loe saabunud sõnumeid ja teavitusi ilma telefoni taskust või kotist välja võtmata. Lisaks elegantsele välimusele ja paljudele erinevatele funktsioonidele (sh sammulugejale ja pulsimõõtjale), saab Westyx Ux nutikella isikupärastada, valides viie erineva disainiga kella tausta, kolme erineva menüü tausta ning kahe erineva menüü stiili vahel. Parema ülevaate saamiseks tutvu lisainfo all olevate tehniliste andmetega ning vaata ka kella tutvustavat videot.

Lisainfo
Ekraan: 1.3“ IPS HD ekraan, 240 x 240 resolutsioon
Protsessor: MTK 2502C, 360 MHz
Operatiivmälu: 64 MB
ROM: 128 MB
Aku: 300 mAh
Rihma pikkus: 249 mm (min rihma ümbermõõt 17 cm)
Rihma laius: 22 mm
Kella mõõtmed: 45 x 45 x 12 mm
Kella kaal: 54 g
Bluetooth'i versioon: 4.0
Kella tausta valikuid: 5 erineva disainiga tausta
Kõlar: Jah
Diktofon: Jah
Pulsimõõtja: Jah
Sammulugeja: Jah
Unemonitooring: Jah
SMS/kõne teavitus: Jah
Helistamine: Jah (kasutab telefoni bluetoothi abil)
Kalkulaator: Jah
Kalender: Jah
Äratused: Jah
Stopper: Jah
Häälkäsklused: Jah
Ühilduvus: Android 4.3+/iOS 8.0+
Komplekti kuulub: Westyx Ux nutikell, laadimisdokk, mini USB juhe, kasutusjuhend

Spetsifikatsioonid

hõbedane

Sügismüük

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.