Pulsikell Flowfox Flake 903801771

Pulsikell Flowfox Flake 903801771 Flowfox

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
39,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Värvilise ekraaniga pulsikell Flowfox Flake on ideaalne kaaslane igapäevasteks tegevusteks. Pilkupüüdva välimusega pulsikell aitab mõõta Sinu päevast aktiivsust (samme, distantsi, põletatud kaloreid), pulssi ning on abiks treeningul, et saavutada soovitud tulemused. Vastupidav aku ning juhtmevaba laadimine muudab kella kasutamise mugavaks. Vaata, kes helistab ja loe saabunud sõnumeid ja teavitusi kella ekraanilt, ilma et peaksid telefoni taskust välja võtma. Lisaks erinevate märguannete kuvamisele suudab Flake mõõta ka Sinu unekvaliteeti, et saada parim ülevaade. Sobib nii Android kui ka iOS nutitelefonidega. Kellal on kerge ja veekindel ümbris ning vahetatavad rihmad. Kaasa tuleb kolm erinevat rihma: must, punane ja valge.

Tehnilised andmed:

Ekraan: 0.96" värviline ekraan, 128 x 64 resolutsioon
Kiirendusmõõtur: 3-teljeline aktseleromeeter
Protsessor: AMICCOM 8107V
Aku: 90 mAh (5 ööpäeva akukasutust)
Rihma materjal: TPU
Rihma pikkus: 135 mm - 200 mm
Kella mõõtmed: 40 x 20 x 11 mm
Kella kaal: 20 g
Bluetooth'i versioon: 4.0
Veekindluse tüüp: IP67
Pulsi mõõtja: Jah
Telefoni teavitused: Jah (sh Facebooki sõnumid, Skype, jne)
SMS/kõne teavitus: Jah
Erinevad treeningrežiimid: Jah
Sammulugeja: Jah
Põletatud kalorite lugeja: Jah
Unemonitooring: Jah
Kuupäeva näit: Jah
Äratused/meeldetuletused: Jah
Ühilduvus: Android 4.3+/iOS 8.0+
Komplekti kuulub: Flowfox Flake pulsikell, valge kellarihm ning lisaks ka punane ja must lisarihm, kasutusjuhend EST/EN/RU/FI/LV/LT

Spetsifikatsioonid

valge

0.02 kg

4.0 cm

1.0 cm

2.0 cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.