Aktiivsusmonitor Amazfit Equator 890415021

Aktiivsusmonitor Amazfit Equator 890415021

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
69,95 €
79,95€
Säästad 10,00€
-13%
ElektroonikALE



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Amazfit Equator jälgib teie aktiivsust, põletatud kaloreid, und ja võimaldab seadistada värinaalarme sissetulevatele kõnedele. Meie auhinnatud disain pakub peenet elegantsi. Equator on saadaolevatest aktiivsusjälgijatest kõige õhem ja kergem, sobides ideaalselt ööpäevaringseks tervise jälgimiseks.

PÕHIFUNKTSIOONID
• Jälgib automaatselt samme, vahemaad, kaloreid ning kerget ja sügavat und.
• Vaiksed värinaalarmid kõneteavituste ja äratuste jaoks.
• Elegantne, õhuke ja kerge rihm (vaid 14 g).
• Valmistatud paindlikust ja mugavast TPU-silikoonist.
• Reguleeritav topeltpannal sobib igale randmesuurusele.
• Veekindel kuni 1 m ja 30 minutit (kaitseklass IP68).
• Komplekt: keraamilise sisuga jälgimisseade, Equator rihm, laadija, juhend.
• Juhtmevaba laadimine
• Miniatuurne tehnoloogia ja andurid

PUHAS JA MINIMAALNE
Keraamilise sisuga jälgimisseade on muudetud minimaalseks. Iga seade on hoolikalt valmistatud, läbides 30 tootmisprotseduuri, neid on 120 000 korda poleeritud ja kuumututatud temperatuurini 1450 °C, et saavutada täiuslik sära ja läige. Kerge kaal (14 g), 10-päevane aku tööiga ja suur veekindlus muudavad Amazfiti mugavaks abivahendiks tervise ööpäevaringseks jälgimiseks.

Keraamiline korpus
Madal soojusjuhtivus, mugav ja hüpoallergiline. Kõvaduselt jääb alla vaid teemantile ja safiirile. Vastupidav, luminestseeruv ja tugev pind.

Aku pikk kasutusaeg
Vaatamata kompaktsusele ja kergusele kestab 15 mAh aku ühe laadimisega kuni 10 päeva.

Spetsifikatsioonid

must

0.014 kg

us.amazfit.com/shop/equator?variant=45

24

ElektroonikALE

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.