TomTom Runner 2 Cardio + Music white/scuba blue - S 890116429

TomTom Runner 2 Cardio + Music white/scuba blue - S 890116429

234,94 €
299€
Säästad 64,06€
-21%
Sügismüük



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

TomTom Runner 2 Cardio + Music GPS spordikell hoiab silma peal Sinu aktiivsusel, tänu integreeritud pulsiandurile kätt pulsil – sõna otseses mõttes, seab Sulle väljakutsuvaid eesmärke, pakub multi-sport režiime ning on Sinuga ka siis kui magad. Tänu GPS jälgimisele saad põhjaliku ülevaate oma treeningu kestusest, tempost, läbitud vahemaast ja põletatud kaloritest. Lisaks on TomTom Runner 2 Cardio + Music spordikellas ruumi tervelt 500 muusikapalale – ei mingit vajadust jooksma minnes telefoni või mp3-mängijat kaasa võtta.

Silm peal kõigil spordialadel
Tänu multi-sport režiimidele saad oma treeningplaani mitmekesistada: jookse, sõida rattaga või uju – TomTom Runner 2 salvestab kogu vajaliku treeninginfo.

Pulsiinfo otse randmelt
Vabasta end pulsivöö raskusest ning hoia sõrme pulsil otse randmel. Tänu sisseehitatud pulsiandurile saad kõige täpsema info oma treeningu efektiivsusest. Südame löögisagedusel põhinev treening aitab treenida edukamalt ning saavutada eesmärke kiiremini.

Treeni muusika taktis ilma telefoni lisaraskuseta
TomTom Runner 2 Cardio + Music peidab oma korpuses tervelt 3 GB mälumahtu, et talletada pikkadest treeninguteks tervelt 500 muusikafaili. See tähendab mõnusaid treeningminuteid lemmikmuusika taustal, kuid selleks ei ole vaja telefoni või mp3-mängijat kaasa vedada. Tänu Bluetooth ühendusele on kella ja kõrvaklappide koostöö kiire ja sujuv.

Aktiivsuse jälgimine TomTom Runner 2 spordikella südames
TomTom Runner 2 hoiab silma peal Sinu igapäevasel liikumisel ning varustab Sind vajaliku info ja motivatsiooniga, et suudaksid alustada ning säilitada aktiivset elustiili.

Sea endale eesmärke
TomTom Runner 2 spordikella igapäevane sammude eesmärk on vaikimisi 10 000 sammu, kuid sõltuvalt Sinu enda soovidest ja eesmärkidest, saad seda arvu endale sobivaks sättida. Samuti saad eesmärke püstitada läbitud vahemaa, kalorikulu ja aktiivse treeningu kestusele.

TomTom MySports rakendus edusammude jälgimiseks
Sünkroniseeri oma treeningute statistika TomTom MySports rakendusega ning saad põhjaliku ülevaate oma treeningutest ja saavutustest.

Kas saad piisavalt und?
Kandes TomTom Runner 2 spordikell nii päeval kui öösel, jälgib see Sind ka unetundidel tegemaks kindlaks, kas saad piisavalt ja kvaliteetselt magada.

Spetsifikatsioonid

Sügismüük

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.