Xiaomi Huami Amazfit Cor charcoal black (A1702) 890464135

Xiaomi Huami Amazfit Cor charcoal black (A1702) 890464135

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
59,95 €
69,95 €
Säästad 10,00 €
-14%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

See seade on kaitstud ujuva vee ja veega seotud veekogude täieliku sukeldumise eest (5 ATM-i reitingut) ning selle värvi puutetundlik ekraan on 1,23-tolline. Ekraanil kuvatakse igasuguseid sõnumeid, nagu tekstsõnumid, e-kirjad, kõned ja rakenduse teated. Amazfit Cor pakub ka automaatset une jälgimist, treeningu jälgimist ning 7-päevast ilmaennustust, häireid, taimerit, stopperit ja 12-päevast aku kasutusaega ühekordse laadimisega. Suur värviline ekraan: 1,23 tolli heledat värvi puutetundlik ekraan. Põhjalik jälgimine: jälgige oma igapäevaseid samme, läbitud vahemaad, põletatud kaloreid, südame löögisagedust, une kvaliteeti ja valikuid. liikumise meeldetuletused. Teated: saate tekstsõnumeid, kõnesid, e-kirju ja muid rakenduse / sõnumite teateid otse randmel. Veekindel: 5 ATM / 50 m / 164 jalga vee ja tolmu suhtes. Südame löögisagedus: manuaalne ja pidev südame löögisageduse jälgimine. Pikaajaline aku kestus: kestab kuni 12 päeva ühe laadimisega. TEHNILISED NÄIDISED Elujõuline 1,23 tolli IPS LCD värviline puuteekraan Kraasikindel 2.5D Corning gorilla klaas 3. põlvkond AF-kattega 5 ATM / 50 m / 164 jalga vee ja tolmu vastupidavuse hinnang 316L roostevabast terasest korpus 3-teljeline kiirendus. tegevuseks, treeninguks ja une jälgimiseks Optiline südame löögisageduse andur (PPG) 170 mAh liitiumpolümeer aku Ühildub Apple iOS ja Android seadmetega 32 grammi kaal

Riistvara Tootja: Amazfit Bluetoothi versioon: Bluetooth 4.1 Veekindel: Jah
Funktsioonid Hoiatuse tüüp: Vibratsioon Kaotatud: Jah Bluetooth-kõne: telefonikõne meeldetuletus Leia telefon: Jah Alarmi rühmad: 3 Tervisekontroller: südame löögisageduse monitor, unerežiim Lukustusekraan: 1 Sõnumid: Sõnumi meeldetuletus Teavitamine: Jah Muu funktsioon: Bluetooth, kalender, ilmaennustus Teavitamise tüüp: Wechat, WhatsApp
Ekraan Ekraan: IPS Töörežiim: puudutage klahvi
Aku Aku maht: 170mAh Laadimisaeg: umbes 2 tundi Ooteaeg: 12 päeva Aku tüüp: liitium-ioon-polümeer aku
Riba materjal: silikoon Korpuse materjal: PC, roostevaba teras Ketta kuju: ristkülik
Omadused Ühilduvus: Android 4.4 ja iOS 8.0 Ühilduv operatsioonisüsteem: Android, IOS Keel: inglise keel, lihtsustatud hiina keel, traditsiooniline hiina keel Riba suurus: 23,3 x 1,9 cm

Spetsifikatsioonid

0.26 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.