Xiaomi Huami AMAZFIT PACE black (A1612) 890329553

Xiaomi Huami AMAZFIT PACE black (A1612) 890329553

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
119 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Disain
Korpuse värv: Must
Rihma värv: Must, Punane
Tolmukindel: Jah
Kuju: Ümmargune
Veekindel: Jah
Pritsmekindel: Jah
Funktsioonid
Kuvamise tüüp: LCD
Ekraani resolutsioon: 320 x 300 pikslit
Puutetundlik ekraan: Jah
Ekraani diagonaal: 3,4 cm (1.34")
Protsessori sagedus: 1200 MHz
Sisseehitatud mikrofon: Ei
Rahvusvahelise kaitse (IP) kood: IP67
Toetatud mobiilsed operatsioonisüsteemid: Android,iOS
Unekvaliteet: Jah
Sisseehitatud kaamera: Ei
Nutimärguanded: Jah
Pulsimonitor: Jah
Võrgustumine
Cellular tehnoloogia: Ei
GPS (satelliit): Jah
GLONASS-süsteem: Jah
Salvesti
Välkmälu: 4 GB
RAMi maht: 512 MB
Pesad & liidesed
Bluetoothi versioon: 4.0 BLE
Bluetooth: Jah
USB port: Ei
WiFi: Jah
Võimsus
Aku eluiga: 264 h
Kaal ja mõõtmed
Kaal: 54,5 g
Pakendi sisu
Kiirstardi juhend: Jah

Spetsifikatsioonid

must

0.14 kg

xiaomi-mi.com/amazfit/xiaomi-amazfit-smartwatch-black/

Yes

24

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.