Xiaomi UYG4023RT nutikell Roheline LED 3,25 cm (1.28") Cellular tehnoloogia 890329557

Xiaomi UYG4023RT nutikell Roheline LED 3,25 cm (1.28") Cellular tehnoloogia 890329557

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
64,95 €
94,95 €
Säästad 30,00 €
-32%
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Amazfit Bip is the newest addition to our portfolio of award-winning smartwatches. Bip features an astonishing 30+ days of battery life on a single charge, a reflective always-on color touch display, GPS, barometer, geomagnetic sensor, PPG heart rate sensor, 3-axis accelerometer for activity, sports and sleep tracking, while weighing only 1.1 ounces (31 grams). Amazfit Bip  allows you to receive emails, text messages, calls and app notifications on the watch display. You can track your runs (indoor and outdoor), cycling and other sports with detailed GPS routes and stats.

Record-breaking battery life: Up to 30 days with regular use and up to 45 days with minimal notifications.
Super light weight: Comfortable to wear every day, as well as for sports and sleep tracking.
Notifications: Receive notifications for calls, messages, emails, and other apps on the color touch display.
Multisport tracking: Track your runs, cycling and more with mapped routes, detailed stats and heart rate zones.
Latest technology: GPS, 3-axis accelerometer, optical heart rate sensor, barometer and compass.
Always-on display: the reflective color touch screen is always on and provides at-a-glance view for time, date, steps, weather, sports stats etc.

Spetsifikatsioonid

Jah

Android 4.4,Android 5.0,Android 5.1,Android 6.0,Android 7.1

Ei

Jah

Jah

Jah

IP68

Jah

Jah

1.28

176 x 176

LED

0.032kg

11cm

2cm

Liitiumpolümeer (LiPo)

2880 h

1080 h

190 mAh

4.0

Jah

Jah

Roheline

Must

Polükarbonaat

Jah

Nelinurkne

Jah

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.