5" nutitelefon Prestigio PSP3471 Wize Q3, punane + kingituseks 2600mAh akupank Canyon 903801602

5" nutitelefon Prestigio PSP3471 Wize Q3, punane + kingituseks 2600mAh akupank Canyon 903801602

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
59,95 €
69,95€
Säästad 10,00€
-14%
ElektroonikALE Kaasa kingitus Uus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Mugav ekraan
5 tolli on optimaalne nutitelefoni ekraani suurus, mis võimaldab teha igapäevaseid toiminguid. Kuvasuhe 18:9 tagab piisavalt suure kraani mida on mugav kasutada ka ühe käega.

Android 7.0 Nougat operatsioonisüsteem
Android 7.0 Nougat operatsioonisüsteem pakub esmaklassilist kasutuskogemust. Naudi sujuvat kasutajaliidest, kiiret toimetamist ning loomulikult uusimaid Google rakendusi. Uus Android operatsioonisüsteem pakub ka paremat aku eluiga.

Võimekus
Wize Q3 sees on neljatuumaline protsessor ja 1GB operatiiv mälu mis tagab kiire reageerimise ja energia säästlikkuse. Mis veel tähtsam, see töötab uusima Android 7.0 tarkvaral. See annab sulle võimaluse osa saada kõige uuematest rakendustest.

Kahe SIM kaardi tugi
Oled sa reisil ning soovid teha soodsalt kõnesid. Vajad kaht telefoninumbrit töö pärast? Soovid teha teatud võrkudesse tasuta kõnesid? Mis iganes see põhjus ka ei ole - lahendus on lihtne. See on kahe SIM kaardiga nutitelefon, mis võimaldab kaht erinevat numbrit paralleelselt kasutada ühes seadmes. Niimoodi hoiad kõnekulud kontrolli all või säästad end lisaseadme kaasas kandmisest või lausa mõlemat korraga.

Kingituseks 2600mAh akupank Canyon

Spetsifikatsioonid

Smartphone

Google Play

Spreadtrum SC7731C

3G

2-megapiksline

Android

5.0 ”

TN

8 GB

2.5D Screen

480x960

Jah

Puudub

2000 mAh

Lithium Ion

microSDHC (kuni 32 GB)

8-megapiksline

Jah

Jah

ElektroonikALE, Kaasa kingitus, Uus

punane

0.138 kg

13.6 cm

0.9 cm

6.5 cm

1 GB

Micro SD (SDHC standard) up to 32GB

Android 7.0 Nougat

217 ppi

TN-TFT

1 × microUSB 2.0

Micro USB 2.0

1.20 GHz

4

Spreadtrum SC7731C

Jah

Jah

Jah

12 month(s)

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.