5" nutitelefon Prestigio Multiphone PSP3512 Muse B3, must 903800957

5" nutitelefon Prestigio Multiphone PSP3512 Muse B3, must 903800957

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
79,90 €
99,95€
Säästad 20,05€
-20%
Kuupakkumised



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Android 6.0 Marshmallow
Kvaliteetne 5-tolline HD IPS ekraan
8 MP tagumine & 2 MP eesmine kaamera
Neljatuumaline protsessor
Kahe SIM kaardi tugi

Hallist massist eristumine on lihtne uue Pretigio Muze B3 nutitelefoniga tänu selle modernsele ümarale kerele ja kirevatele värvidele. Koos iluga tuleb ka nutikus. Võimekas Android 6.0 operatsioonisüsteem ja kiire neljatuumaline protsessor hoolitsevad selle eest, et saaksid tehtud ka suuremad toimetused.

Ekraan mis hämmastab
Muze B3 on varustatud 5" HD IPS ekraaniga, mis kuvab igat pilti ning videot loomutruult, suure värvisügavuse, kontrastsuse ning teravana. Uue Muze B3 ekraani disain on samuti muutunud. Kitsad ääred annavad ekraanile suurema ja kaunima mulje.

Kõikide toimetuste jaoks
Muze B3 kasutab uut neljatuumalist 1,3 GHz protsessorit, pakkudes head aku vastupidavust, suurt jõudlust ning loomulikult suurepärast kasutajakogemust.

Android operatsioonisüsteemiga
Android 6.0 Marshmallow operatsioonisüsteem pakub esmaklassilist kasutuskogemust. Naudi sujuvat kasutajaliidest, kiiret toimetamist ning loomulikult uusimaid Google rakendusi.

Kahe SIM kaardi tugi
Oled sa reisil ning soovid teha soodsalt kõnesid. Vajad kaht telefoninumbrit töö pärast? Soovid teha teatud võrkudesse tasuta kõnesid? Mis iganes see põhjus ka ei ole - lahendus on lihtne. See on kahe SIM kaardiga nutitelefon, mis võimaldab kaht erinevat numbrit paralleelselt kasutada ühes seadmes. Niimoodi hoiad kõnekulud kontrolli all või säästad end lisaseadme kaasas kandmisest või lausa mõlemat korraga.

Menüü keeled: eesti, vene, inglise

Spetsifikatsioonid

1 GB

8 GB

MicroSD (TransFlash)

32 GB

Kaksik-SIM

Jah

GSM

WCDMA

Jah

900,1800 MHz

900,2100 MHz

Ei

Jah

IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Liitumislepinguta

Jah

Jah

Jah

0.141kg

14.4cm

0.93cm

7.13cm

Liitiumioon (Li-Ion)

2000 mAh

Üks kaamera

8 MP

Üks kaamera

2 MP

LED

Kuupakkumised

Jah

Jah

Lame

Ei

Mitmikpuude

294 punkti tolli kohta

5

1280 x 720

IPS

Jah

3,5 mm

Micro-USB

2.0

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

1,3 GHz

4

MediaTek

MT6580

Android 6.0

Tulp

Must

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
  • Kiirväljastus
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.