5.2" nutitelefon Prestigio PSP5520DUO Muze B5, must + kingituseks 2600mAh akupank Canyon 903801322

5.2" nutitelefon Prestigio PSP5520DUO Muze B5, must + kingituseks 2600mAh akupank Canyon 903801322

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
79,95 €
89,95€
Säästad 10,00€
-11%
Kaasa kingitus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Põhiinfo:

Android 7.0 Nougat
Kvaliteetne 5,2-tolline HD IPS ekraan
13 MP tagumine & 5 MP eesmine kaamera
Neljatuumaline protsessor
1GB/16GB
Kahe SIM kaardi tugi
Menüü keeled: eesti, läti, leedu, vene, inglise

Uus sõrmejälje lugeja
Unusta ära need tüütud paroolid, mis koguaeg ära ununevad või sassi lähevad. Kasuta hoopis kõige kindlamat varianti telefoni lukustamiseks - sinu sõrmejälge. Niimoodi saad osta Google Play keskkonnast sisu ning ei pea sisestama ühtegi parooli - nii lihtne see ongi.

Android operatsioonisüsteemiga
Android 7.0 Marshmallow operatsioonisüsteem pakub esmaklassilist kasutuskogemust. Naudi sujuvat kasutajaliidest, kiiret toimetamist ning loomulikult uusimaid Google rakendusi.

Ere ja suur ekraan
Muze B5 on varustatud suure 5,2" HD IPS ekraaniga, mis kuvab igat pilti ning videot loomutruult, suure värvisügavuse, kontrastsuse ning teravana. Uue Muze B5 ekraani disain on samuti muutunud. Kitsad ääred annavad ekraanile suurema ja kaunima mulje.

Kahe SIM kaardi tugi
Oled sa reisil ning soovid teha soodsalt kõnesid. Vajad kaht telefoninumbrit töö pärast? Soovid teha teatud võrkudesse tasuta kõnesid? Mis iganes see põhjus ka ei ole - lahendus on lihtne. See on kahe SIM kaardiga nutitelefon, mis võimaldab kaht erinevat numbrit paralleelselt kasutada ühes seadmes. Niimoodi hoiad kõnekulud kontrolli all või säästad end lisaseadme kaasas kandmisest või lausa mõlemat korraga.

Kingituseks 2600mAh akupank Canyon

Spetsifikatsioonid

must

plastik

1 GB

-

MicroSD kuni 32 GB

Android 7.0

IPS LCD

1.3

4

1280 x 720

Jah

Jah

Kaasa kingitus

5 MP

5.2 ”

16 GB

ei

2450 mAh

Jah

Jah

13 MP

Ei

Jah

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.