5.2" nutitelefon Prestigio PSP5523DUO Muze H5, kuldne 890531202

5.2" nutitelefon Prestigio PSP5523DUO Muze H5, kuldne 890531202

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
94,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Põhiinfo:

- Android 8.1 Oreo
- Kvaliteetne 5,2-tolline HD IPS ekraan
- 13 MP kaksikkaamera
- 4G LTE mobiilne internet
- Kahe SIM kaardi tugi
- 2 GB RAM, 16 GB sisemälu

Kaksikkaamera
Telefoni tagumine 13-megapiksline kaamera on varustatud kahe objektiiviga, autofookuse ja välguga. See lubab Sul teha kõrge kvaliteediga pilte ilma, et peaksid kaasas kandma rasket fototehnikat.

Sõrmejälje lugeja
Unusta ära need tüütud paroolid, mis koguaeg ära ununevad või sassi lähevad. Kasuta hoopis kõige kindlamat varianti telefoni lukustamiseks - sinu sõrmejälge. Niimoodi saad osta Google Play keskkonnast sisu ning ei pea sisestama ühtegi parooli - nii lihtne see ongi.

Ülikiire internet
Kiire mobiilne internet tagab mugava kasutuskogemuse - veebilehed laevad kiiremini, videoid vaadates ei teki ülearuseid laadimispause, saab mugavalt mängida mitmikmängija toega mänge ning palju muud.

Android 8.1 Oreo operatsioonisüsteem
Android 8.1 Oreo operatsioonisüsteem pakub esmaklassilist kasutuskogemust. Naudi sujuvat kasutajaliidest, kiiret toimetamist ning loomulikult uusimaid Google rakendusi. Uus Android operatsioonisüsteem pakub ka paremat aku eluiga.

Lummavad värvid
Muze H5 on varustatud 5,2" HD IPS ekraaniga, mis kuvab igat pilti ning videot loomutruult, suure värvisügavuse, kontrastsuse ning teravana. Uue Muze H5 ekraani disain on samuti muutunud. Kitsad ääred annavad ekraanile suurema ja kaunima mulje.

Võimekus
Muze H5 sees on neljatuumaline protsessor ja 2GB operatiiv mälu mis tagab kiire reageerimise ja energia säästlikkuse. Mis veel tähtsam, see töötab uusima Android 8.1 tarkvaral. See annab sulle võimaluse osa saada kõige uuematest rakendustest.

Kahe SIM kaardi tugi
Oled sa reisil ning soovid teha soodsalt kõnesid. Vajad kaht telefoninumbrit töö pärast? Soovid teha teatud võrkudesse tasuta kõnesid? Mis iganes see põhjus ka ei ole - lahendus on lihtne. See on kahe SIM kaardiga nutitelefon, mis võimaldab kaht erinevat numbrit paralleelselt kasutada ühes seadmes. Niimoodi hoiad kõnekulud kontrolli all või säästad end lisaseadme kaasas kandmisest või lausa mõlemat korraga.

Spetsifikatsioonid

kuldne

Micro USB

ARM Cortex-A53

5.2

Google Play

5-megapiksline

Android

5.2 ”

IPS

16 GB

Backlight, 2.5D Screen

720x1280

Mahutundlik puuteekraan

1300 MHz

4

720 x 1280

12 month(s)

2 GB

Android 8.1 Oreo

282 ppi

IPS LCD

1 × microUSB 2.0

Smartphone

2500 mAh

Lithium Ion

Jah

Jah

13-megapiksline

+

Jah

Jah

+

+

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.