Apple iPhone X 5.8" Üksik-SIM 4G 64GB Hõbe 890472346

Apple iPhone X 5.8" Üksik-SIM 4G 64GB Hõbe 890472346

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1129 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

0.174kg

14.36cm

0.77cm

7.091cm

64 GB

Ei ole toetatud

Valgustus

FaceTime\nSafari\nSiri\niTunes Store\nApp Store\niBooks\nWatch\niCloud Drive

Jah

Lightning kaabel isane - 3,5 mm emane

Jah

AAX,AAX+,AC3,EAC3,FLAC,HE-AAC,LC-AAC,LPCM,M4A,MP3

GIF,JPG,TIF

HEVC,H.264,M-JPEG,MPEG4

DOC, DOCX, HTM, HTML, ICS, Võti, PDF, PPT, PPTX, RTF, TXT, VCF, XLS, XLSX

Lukk

Stereo

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

0 - 35 °C

-20 - 45 °C

5 - 95 protsenti

0 - 3000 m

6

M11

Jah

Apple

A11

Kahepoolne kaamera

12 MP

Üks kaamera

1,8

Jah

12 MP

2,4

Jah

720p,1080p,2160p

Jah

Jah

7 MP

2,2

240 fps

Jah

Jah

Jah

10 x

Jah

LED

Jah

Jah

Jah

Mitmikpuude

Lame

1000000:1

458 punkti tolli kohta

Ei

625 cd/m²

5.8

2436 x 1125

OLED-ekraan

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

5.0

Jah

Jah

Üksik-SIM

Jah

EDGE, GSM

DC-HSDPA,HSPA+,UMTS

LTE

NanoSIM

850,900,1800,1900 MHz

850,900,1700,1900,2100 MHz

Jah

Jah

IEEE 802.11ac

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Liitumislepinguta

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

iOS 11

Liitiumioon (Li-Ion)

60 h

Jah

21 h

12 h

13 h

IP67

Klaas, Roostevaba teras

Tolmukindel, Pritsmekindel, Veekindel

Tulp

Hõbe

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.