Nutitelefon Asus ZenFone 4 Selfie Pro Dual SIM, ZD552KL-5G022WW 890174708

Nutitelefon Asus ZenFone 4 Selfie Pro Dual SIM, ZD552KL-5G022WW 890174708

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
209 €
WOW!



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

ASUS ZenFone ZD552KL-5G022WW. Ekraani diagonaal: 14 cm (5.5"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit, Kuvamise tüüp: AMOLED. Protsessori perekond: Qualcomm Snapdragon, Protsessori mudel: 625. RAM-i maht: 4 GB, Sisemine mälumaht: 64 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 16 MP, Tagumise kaamera tüüp: Üks kaamera. SIM-kaardi võimekus: Kaksik-SIM, 4G. Installitud operatsioonisüsteem: Android 7.1.1. Aku mahutavus: 3000 mAh. Toote värv: Kuld. Kaal: 147 g

Spetsifikatsioonid

4 GB

64 GB

MicroSD (TransFlash)

LPDDR3

2000 GB

Kaksik-SIM

Jah

NanoSIM

GSM

WCDMA

LTE

Jah

4.2

850,900,1800,1900 MHz

Jah

Jah

Jah

Jah

Micro-USB

3,5 mm

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Stereo

8

Jah

14 nm

Qualcomm Snapdragon

625

3000 mAh

Jah

Tulp

Kuld

Jah

Jah

Lame

Mitmikpuude

Ei

5.5

1920 x 1080

AMOLED

Mahtuvustajur

Liitumislepinguta

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Adreno 506

0.147kg

15.403cm

0.685cm

7.483cm

Jah

Micro-USB

Jah

Android 7.1.1

Üks kaamera

Jah

16 MP

Kahepoolne kaamera

24 MP

25,4 / 2,55 mm

Jah

720p,1080p,2160p

60 fps

1280×720@30fps,1920x1080@30fps,1920x1080@60fps,3840x2160@30fps

WOW!

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.