Doogee BL7000 5.5" Kaksik-SIM 4G 4GB 64GB 7060mAh Sinine 890451736

Doogee BL7000 5.5" Kaksik-SIM 4G 4GB 64GB 7060mAh Sinine 890451736

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
199 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

Kaksik-SIM

Jah

NanoSIM

GSM

WCDMA

LTE

Jah

850,900,1800,1900 MHz

850,900,2100 MHz

800,900,1800,2100,2600 MHz

Jah

Jah

IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

0.22kg

15.6cm

1.1cm

7.6cm

Micro-USB

Jah

Jah

Jah

Jah

1,5 GHz

ARM Cortex-A53

8

Cortex

MT6750T

7.0

Android

Alumiinium, Nahk

Tulp

Sinine

Jah

Jah

1100:1

Mitmikpuude

404 punkti tolli kohta

Ei

5.5

1920 x 1080

Mahtuvustajur

4 GB

64 GB

Ei ole toetatud

Jah

Micro-USB

Jah

Jah

Jah

Jah

Mali T860

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender

Jah

Jah

AAC,ALAC,AMR,M4A,MKA,MP3,WAV

ASF,AVI,FLV,MKV,MOV,MP4,RMVB,WMV

Araabia keel, Tšehhi keel, Saksa keel, Inglise keel, Hispaania, Prantsuse keel, Kreeka keel, Itaalia, Portugali, Vene keel, Tai keel, Ukraina keel

7060 mAh

Jah

Kahepoolne kaamera

13 MP

Üks kaamera

13 MP

13 MP

Jah

Jah

720p

8 x

LED

2 x

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.