Doogee BL7000 14 cm (5.5") 4 GB 64 GB Kaksik-SIM 4G Sinine 7060 mAh 890451736

Doogee BL7000 14 cm (5.5") 4 GB 64 GB Kaksik-SIM 4G Sinine 7060 mAh 890451736 Doogee

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
169 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

Araabia keel, Tšehhi keel, Saksa keel, Inglise keel, Hispaania, Prantsuse keel, Kreeka keel, Itaalia, Portugali, Vene keel, Tai keel, Ukraina keel

Jah

AAC,ALAC,AMR,M4A,MKA,MP3,WAV

ASF,AVI,FLV,MKV,MOV,MP4,RMVB,WMV

Kaksik-SIM

Jah

NanoSIM

850,900,1800,1900 MHz

GSM

850,900,2100 MHz

WCDMA

800,900,1800,2100,2600 MHz

LTE

Jah

Jah

Jah

802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

Jah

Jah

Jah

Mikro-USB

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Mali T860

Jah

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender

1,5 GHz

ARM Cortex-A53

8

Cortex

MT6750T

7060 mAh

Alumiinium, Nahk

Tulp

Sinine

Jah

Jah

Mitmikpuude

Ei

1100:1

404 punkti tolli kohta

5.5

1920 x 1080

Mahtuvustajur

4 GB

64 GB

Ei ole toetatud

Jah

Mikro-USB

Jah

Jah

Jah

0.22kg

15.6cm

1.1cm

7.6cm

Jah

Jah

Jah

Android 7.0

Kahepoolne kaamera

Jah

13 MP

13 MP

Jah

Üks kaamera

13 MP

Jah

720p

8 x

LED

2 x

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.