Energizer Hardcase H550S Dual black 890606771

Energizer Hardcase H550S Dual black 890606771

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
319 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Energizer HARDCASE H550S. Ekraani diagonaal: 14 cm (5.5"), Ekraani resolutsioon: 1080 x 1920 pikslit, Kuvamise tüüp: LTPS. Protsessori sagedus: 1,5 GHz, Protsessori perekond: MediaTek, Protsessori mudel: MT6750. RAM-i maht: 3 GB, Sisemine mälumaht: 32 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 16 MP. SIM-kaardi võimekus: Kaksik-SIM, 4G. Installitud operatsioonisüsteem: Android 7.0. Aku mahutavus: 4000 mAh. Toote värv: Must. Kaal: 203 g

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

16,78 miljonit värvi

Mitmikpuude

5.5

1080 x 1920

LTPS

Mahtuvustajur

Kaksik-SIM

Jah

EDGE,GPRS,GSM

HSDPA,HSUPA

LTE

Jah

4.0 LE

850,900,1800,1900 MHz

850,900,1800,1900 MHz

900,2100 MHz

NanoSIM

Jah

Jah

Jah

802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

0,243 W/kg

1,79 W/kg

1,5 GHz

8

MediaTek

MT6750

11,5 h

26,5 h

4000 mAh

Google Maps,Google Play,YouTube

0.203kg

15.88cm

1.11cm

8.07cm

3 GB

32 GB

MicroSD (TransFlash)

32 GB

Jah

Jah

USB tüüp-C

Jah

Mali T720

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender

Ikoonid, Menüü, Otseteed

Jah

Jah

Taustapilt

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Vahelduvvool

Jah

Jah

Android 7.0

IP68

Tolmukindel, Löögikindel, Veekindel

Tulp

Must

Üks kaamera

Jah

16 MP

Jah

480p

Üks kaamera

8 MP

Jah

Jah

LED

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.