Honor 10 5.84" Kaksik-SIM 4G 4GB 128GB 3400mAh Must, Sinine 890424116

Honor 10 5.84" Kaksik-SIM 4G 4GB 128GB 3400mAh Must, Sinine 890424116 Honor

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
369 €
399 €
Säästad 30,00 €
-8%
ElektroonikALE



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Honor 10. Ekraani diagonaal: 14,8 cm (5.84"), Ekraani resolutsioon: 2160 x 1080 pikslit, Kuvamise tüüp: IPS. Protsessori sagedus: 2,3 GHz, Protsessori perekond: Hi-Silicon, Protsessori mudel: Kirin 970. RAM-i maht: 4 GB, Sisemine mälumaht: 128 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 24 MP. SIM-kaardi võimekus: Kaksik-SIM, 4G. Installitud operatsioonisüsteem: Android 8.0. Aku mahutavus: 3400 mAh. Toote värv: Must, Sinine. Kaal: 153 g

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

Mitmikpuude

16,78 miljonit värvi

Lame

18:9

5.84

2160 x 1080

IPS

Mahtuvustajur

Jah

Jah

Jah

Jah

720p,1080p,2160p

IMG,JPEG,JPG

HTML

3GP,ASF,H.263,H.264,H.265,MP4,MPEG4,RM,RMVB,VP8,WMV

Ei

AAC,AMR-NB,AMR-WB,FLAC,MP3,OGG,PCM,WAV,eAAC+

Mono

Jah

Mali-G72 MP12

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender, Stardiloenduse taimer, Sündmuste meeldetuletus, Failide korrastaja, Märkmed, Salvestaja, Stopper

Jah

Ikoonid, Helinad, Teemad, Taustapilt

Jah

Jah

Taustapilt

Jah

Jah

0.153kg

14.96cm

0.77cm

7.12cm

USB tüüp-C

Jah

Jah

Jah

Jah

Gmail,Google Chrome,Google Drive,Google Maps,Google Music,Google Play,Google Voice Search,YouTube

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Swype

Jah

Jah

Android 8.0

Jah

Kahepoolne kaamera

Jah

24 MP

Üks kaamera

16 MP

1,8

2

Automaatne

Jah

720p,1080p,2160p

30 fps

3840x2160@30fps

Jah

Jah

Jah

3840 x 1080 pikslit

Jah

Jah

24 MP

Jah

LED

Automaatne

Jah

ElektroonikALE

Jah

USB tüüp-C

2.0/3.0 (3.1 Gen 1)

3,5 mm

4 GB

128 GB

LPDDR4

Jah

Jah

Hybrid slot

Ei ole toetatud

0 - 35 °C

-20 - 45 °C

Kaksik-SIM

Jah

NanoSIM

EDGE, GPRS, GSM

HSPA+

Jah

Jah

TD-LTE

Jah

A2DP

4.2

850,900,1800,1900 MHz

850,900,1800,1900 MHz

850,900,2100 MHz

800,850,900,1800,2100,2600 MHz

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

CE, WEEE

Liitumislepinguta

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

2,3 GHz

ARM Cortex-A73

4

Jah

Jah

1,8 GHz

ARM Cortex-A53

4

Hi-Silicon

Kirin 970

Liitiumpolümeer (LiPo)

Ei

3400 mAh

Alumiinium, Glass-reinforced plastic (GRP)

Läige

Jah

Tulp

Must, Sinine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.