Huawei Honor 7C 5.99" Kaksik-SIM 4G 3GB 32GB 3000mAh Sinine 890444243

Huawei Honor 7C 5.99" Kaksik-SIM 4G 3GB 32GB 3000mAh Sinine 890444243

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
179 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

GSM

HSPA,WCDMA

LTE

4.2

Kaksik-SIM

Jah

NanoSIM

Jah

Jah

Jah

IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender

Jah

Ikoonid, Menüü, Otseteed

Jah

Jah

Taustapilt

Liitumislepinguta

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

1,8 GHz

8

ARM Cortex-A53

Qualcomm Snapdragon

450

Android 8.0

Jah

Tulp

Sinine

Jah

Jah

Mitmikpuude

Ei

18:9

268 punkti tolli kohta

16 miljonit värvi

5.99

1440 x 720

IPS

Mahtuvustajur

32 GB

MicroSD (TransFlash)

256 GB

3 GB

Jah

3,5 mm

Jah

2.0

Micro-USB

0.164kg

15.831cm

0.78cm

7.67cm

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Liitiumpolümeer (LiPo)

3000 mAh

13 MP

Jah

Jah

8 MP

Kahepoolne kaamera

Üks kaamera

2 MP

Jah

1080p

30 fps

1920x1080@30fps

LED

Uus

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.