Nutitelefon Honor 7C, 32GB, 51092JDE, sinine 890444243

Nutitelefon Honor 7C, 32GB, 51092JDE, sinine 890444243 Honor

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
139 €
199 €
Säästad 60,00 €
-30%
ElektroonikALE Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Model Honor 7C|Built-in Memory 32 GB|Blue|3G|LTE|OS Android 8.0|Screen 5.99"|720 x 1440|IPS-LCD|CPU Octa-core 1.8 GHz Cortex-A53|Memory Card Micro SD|Dual SIM|1xMicro-USB|2xNano-SIM card tray|Camera 13MP+2MP|Front-facing Camera 8MP|Bluetooth/USB/Wi-Fi/Wi-Fi Direct|Bluetooth 4.2|GPS / geotagging|Battery capacity 3000 mAh|Dimensions 158.3 x 76.7 x 7.8mm|Weight 0.164 kg

Spetsifikatsioonid

Kaksik-SIM

Jah

NanoSIM

Jah

GSM

Jah

HSPA,WCDMA

LTE

Jah

4.2

Jah

Jah

IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Liitumislepinguta

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender

Jah

Ikoonid, Menüü, Otseteed

Jah

Jah

Taustapilt

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

1,8 GHz

ARM Cortex-A53

8

Qualcomm Snapdragon

450

Android 8.0

Jah

Tulp

Sinine

Jah

Jah

16 miljonit värvi

Mitmikpuude

18:9

268 punkti tolli kohta

Ei

5.99

1440 x 720

IPS

Mahtuvustajur

3 GB

32 GB

MicroSD (TransFlash)

256 GB

Jah

Micro-USB

2.0

Jah

3,5 mm

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

0.164kg

15.831cm

0.78cm

7.67cm

Liitiumpolümeer (LiPo)

3000 mAh

Kahepoolne kaamera

Jah

13 MP

Üks kaamera

8 MP

2 MP

Jah

1080p

30 fps

1920x1080@30fps

Jah

LED

ElektroonikALE, Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
  • Kiirväljastus
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.