Honor 8 Lite 13,2 cm (5.2") 3 GB 16 GB Kaksik-SIM 4G Valge 3000 mAh 999976928

Honor 8 Lite 13,2 cm (5.2") 3 GB 16 GB Kaksik-SIM 4G Valge 3000 mAh 999976928 Huawei

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
149 €
189 €
Säästad 40,00 €
-21%
LAO LÕPP Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Honor 8 Lite. Ekraani diagonaal: 13,2 cm (5.2"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit. Protsessori sagedus: 2,1 GHz, Protsessori perekond: Hi-Silicon, Protsessori mudel: Kirin 655. RAM-i maht: 3 GB, Sisemine mälumaht: 16 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 12 MP, Tagumise kaamera tüüp: Üks kaamera. SIM-kaardi võimekus: Kaksik-SIM, 4G. Installitud operatsioonisüsteem: Android 7.0. Aku mahutavus: 3000 mAh. Toote värv: Valge. Kaal: 147 g

Spetsifikatsioonid

Jah

Lame

Mitmikpuude

Jah

Ei

5.2

1920 x 1080

Mahtuvustajur

0.147kg

14.7cm

0.76cm

7.294cm

Jah

Kaksik-SIM

Jah

NanoSIM

GSM

WCDMA

LTE

4.1

Jah

Jah

Jah

IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Jah

Micro-USB

2.0

3,5 mm

USB

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender, Sündmuste meeldetuletus, Märkmed, Tööde nimekiri

Jah

Ikoonid, Menüü, Otseteed

Jah

Jah

Taustapilt

Jah

3GP, AAC, AMR, AWB, FLAC, M4A, Keskmine, MP3, MP4, OGG, WAV

3GP,MKV,MP4,WEBM

Android 7.0

LAO LÕPP

Google Maps,Google Play,YouTube

3 GB

16 GB

MicroSD (TransFlash)

128 GB

Jah

Liitumislepinguta

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

2,1 GHz

4

Jah

1,7 GHz

4

Hi-Silicon

Kirin 655

3000 mAh

Jah

Tulp

Valge

Üks kaamera

Jah

12 MP

Üks kaamera

8 MP

Jah

Jah

Jah

LED

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.