HONOR 8S BLUE 32GB + juhtmevabad kõrvapealsed kõrvaklapid Sony, MDR-ZX220BTL 904100439

HONOR 8S BLUE 32GB + juhtmevabad kõrvapealsed kõrvaklapid Sony, MDR-ZX220BTL 904100439

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
189 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

HONOR 8S

ÜLDNÄITAJAD
Tootja Huawei
Tüüp Puutetundlik
Mudel Honor 8S
Värv Sinine
Korpuse materjal Plastik
SIM-kaartide tugi 2
SIM-kaardi tüüp Nano SIM

OPERATSIOONISÜSTEEM
Operatsioonisüsteem Android
Operatsioonisüsteemi versioon 9.0 (Pie)

EKRAAN
Põhiekraani mõõtmed (tollides) 5.7
Põhiekraan resolutsioon 720 x 1520
Põhiekraani tüüp LCD
Suure vastupidavusega ekraan Ei

PROTSESSOR JA GRAAFIKA
Protsessor Quad-core 2.0 GHz Cortex-A53
Protsessori tuumade arv Neljatuumaline
Videokaart (GPU) PowerVR GE8320

FOTO JA VIDEO KAAMERA
Sisseehitatud fotokaamera (taga) 13 Mpix
Fotokaamera eespool Jah (5 Mpix)
Sisseehitatud videokaamera 1080p@30fps

INTERNET JA JUHTMEVABA ÜHENDUS
Juhtmevaba internet (Wi-Fi) Jah (802.11 b/g/n)
Wi-Fi Direct Jah
3G tugi Ja

.INTERNET JA JUHTMEVABA ÜHENDUS
4G tugi Ja
Bluetooth Jah (5.0)


FÜÜSILISED PARAMEETRID
USB Micro USB
HDMI Ei
MHL Ei

SISSEEHITATUD LISASEADMED
Sisseehitatud GPS (Navigatsioon) Ja
Sisseehitatud FM raadio Ja
Kõrvaklappide pesa Jah (3.5 mm)

AKU
Aku Non-removable Li-Ion 3020 mAh

Lisaks
Andur Kiirendusmõõtur, Lähedusandur
Näotuvastus Jah
Regioon EU
Keeled Eesti Inglise Vene
Audiofailide formaadid eAAC+ , FLAC, MP3, WAV
Videofailide formaadid H.264 , MP4
Töösagedus GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100 LTE
Erimärkused EMUI 9.0 lite (liides) kohandatud Android-süsteem
Chipset: Mediatek MT6761 Helio A22

Juhtmevabad kõrvapealsed kõrvaklapid Sony, MDR-ZX220BTL, sinine
Kerged ja mugavad bluetoothi ja NFC toega kõrvaklapid
• sisseehitatud mikrofon käed vabad kõnede tegemiseks
• NFC tugi
• tööaeg ühe laadimisega kuni 8h
• helitugevuse juhtimine klappidelt

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.