Honor 9X 16,7 cm (6.59") 4 GB 128 GB Hybrid Dual SIM 4G Sinine 4000 mAh 890862221

Honor 9X 16,7 cm (6.59") 4 GB 128 GB Hybrid Dual SIM 4G Sinine 4000 mAh 890862221 Honor

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
199 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Honor 9X. Ekraani diagonaal: 16,7 cm (6.59"), Ekraani resolutsioon: 2340 x 1080 pikslit, Kuvamise tüüp: IPS. Protsessori sagedus: 2,2 GHz, Protsessori perekond: Hi-Silicon, Protsessori mudel: Kirin 710F. RAM-i maht: 4 GB, Sisemine mälumaht: 128 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 48 MP, Tagumise kaamera tüüp: Kolmekordne kaamera (Triple camera). SIM-kaardi võimekus: Hybrid Dual SIM. Installitud operatsioonisüsteem: Android 9.0. Aku mahutavus: 4000 mAh. Toote värv: Sinine. Kaal: 196,8 g

Spetsifikatsioonid

Hybrid Dual SIM

GSM

UMTS

LTE

NanoSIM

Jah

4.2

Jah

802.11a,802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n),Wi-Fi 5 (802.11ac)

Liitumislepinguta

Jah

Jah

Jah

4 GB

128 GB

512 GB

Hübriidpesa

MicroSD (TransFlash)

USB tüüp-C

Jah

Jah

Jah

Android 9.0

120 h

24 h

8 h

13 h

Liitiumpolümeer (LiPo)

4000 mAh

Jah

Tulp

Sinine

Kolmekordne kaamera (Triple camera)

48 MP

Üks kaamera

CMOS

16 MP

1,8

2,2

Jah

Jah

Jah

720p,1080p

8 MP

2,4

1920 x 1080 pikslit

Jah

Mali-G51

Jah

Lame

16,78 miljonit värvi

Jah

Mitmikpuude

19.5:9

391 punkti tolli kohta

Jah

6.59

2340 x 1080

IPS

Mahtuvustajur

3,5 mm

Jah

2.0

USB tüüp-C

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

0.197kg

16.35cm

0.881cm

7.73cm

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

ARM Cortex-A73

2,2 GHz

Jah

4

Jah

1,7 GHz

ARM Cortex-A53

4

12 nm

Hi-Silicon

Kirin 710F

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.