HTC EVO 3D X515m 890132037

HTC EVO 3D X515m 890132037

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
159 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

HTC EVO 3D. Ekraani diagonaal: 10,9 cm (4.3"), Ekraani resolutsioon: 540 x 960 pikslit. Protsessori sagedus: 1,2 GHz, Protsessori perekond: Qualcomm, Protsessori mudel: MSM 8260. RAM-i maht: 1 GB, Sisemine mälumaht: 1 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 5 MP. SIM-kaardi võimekus: Üksik-SIM, 3G. Installitud operatsioonisüsteem: Android. Aku mahutavus: 1730 mAh. Toote värv: Must. Kaal: 170 g

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

16,78 miljonit värvi

4.3

540 x 960

Üksik-SIM

Jah

EDGE,GPRS

HSPA,WCDMA

Jah

3.5G

3.0

A2DP,AVRCP,FTP,GAP,GOEP,HFP,HID,HSP,MAP,OPP,PBAP,SDAP,SPP

850,900,1800,1900 MHz

900,1700,2100 MHz

Jah

Jah

802.11b,802.11g,802.11n

2.0

3,5 mm

1

Jah

Jah

Jah

0.17kg

12.61cm

1.131cm

6.541cm

1,2 GHz

Qualcomm

MSM 8260

Jah

Android

1 GB

1 GB

Jah

Jah

Jah

Jah

AAC,AMR,M4A,MIDI,MP3,OGG,WAV,WMA

3GP,AVI,MP4,WMV

JPG

Liitiumioon (Li-Ion)

7,5 h

420 h

9,3 h

358 h

1730 mAh

Jah

HTC Sense\nFacebook\nTwitter\nFlickr\nYouTube\n

Jah

Jah

Jah

Jah

MP3

Tulp

Must

5 MP

Jah

Jah

1,3 MP

Jah

720p

Jah

LED

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.