Huawei Mate 10 Pro 4G 128GB Pruun 890370365

Huawei Mate 10 Pro 4G 128GB Pruun 890370365

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
589 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Huawei Mate 10 Pro. Ekraani diagonaal: 15,2 cm (6"), Ekraani resolutsioon: 2160 x 1080 pikslit, Kuvamise tüüp: OLED-ekraan. Protsessori sagedus: 2,36 GHz, Protsessori perekond: Hi-Silicon, Protsessori mudel: Kirin 970. RAM-i maht: 6 GB, Sisemine mälumaht: 128 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 20 MP. 4G. Installitud operatsioonisüsteem: Android, Operatsioonisüsteemi versioon: 8 + EMUI 8.0. Aku mahutavus: 4000 mAh. Toote värv: Pruun. Kaal: 178 g

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

Lame

Ei

70000:1

16,78 miljonit värvi

Mitmikpuude

18:9

402 punkti tolli kohta

6

2160 x 1080

OLED-ekraan

Mahtuvustajur

128 GB

Ei ole toetatud

6 GB

Jah

Jah

NanoSIM

EDGE,GPRS,GSM

UMTS,WCDMA

TD-LTE

Jah

4.2 BLE

850,900,1800,1900 MHz

APT-X

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Jah

3,5 mm

USB tüüp-C

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Mali-G72 MP12

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender, Sündmuste meeldetuletus, Märkmed, Tööde nimekiri

Jah

Ikoonid, Menüü, Otseteed

Jah

Jah

Taustapilt

4000 mAh

0.178kg

15.42cm

0.79cm

7.45cm

Google Maps,Google Play,YouTube

8 + EMUI 8.0

Android

Liitumislepinguta

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

AAC,AMR,FLAC,MIDI,MP3,MP4,OGG,WAV

3GP,ASF,MP4,WMV

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

CE

Jah

USB tüüp-C

2,36 GHz

Jah

ARM Cortex-A73

4

1,8 GHz

ARM Cortex-A53

4

Hi-Silicon

Kirin 970

Mocha Brown

Jah

Tulp

Pruun

Kahepoolne kaamera

20 MP

Jah

Jah

8 MP

Jah

1,6

2

Jah

2160p

12 MP

Jah

BSI CMOS

LED

2 x

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.