Nutitelefon P9, Huawei / Dual SIM, HUAWEIP9TGREY 903910234

Nutitelefon P9, Huawei / Dual SIM, HUAWEIP9TGREY 903910234 Huawei

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
499 €
549 €
Säästad 50,00 €
-9%
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Huawei P9. Ekraani diagonaal: 13,2 cm (5.2"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit. Protsessori sagedus: 2,5 GHz, Protsessori perekond: Hi-Silicon, Protsessori mudel: Kirin 955. RAM-i maht: 3 GB, Sisemine mälumaht: 32 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 12 MP, Tagumise kaamera tüüp: Kahepoolne kaamera. SIM-kaardi võimekus: Kaksik-SIM, 4G. Installitud operatsioonisüsteem: Android 6.0. Aku mahutavus: 3000 mAh. Toote värv: Hall. Kaal: 144 g

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

16,78 miljonit värvi

16:9

Mitmikpuude

5.2

1920 x 1080

Mahtuvustajur

0.144kg

14.5cm

0.696cm

7.091cm

Jah

4.2 BLE

Jah

Kaksik-SIM

Jah

NanoSIM

GSM

UMTS

LTE

850,900,1900,2100 MHz

Jah

Jah

Jah

Jah

802.11a,Wi-Fi 5 (802.11ac),802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

Jah

Jah

Jah

Jah

AAC,AAC+,AMR-NB,AMR-WB,FLAC,MIDI,MP3,OGG,PCM,WMA

3GP,H.263,H.264,H.265,MP4,MPEG2,MPEG4,RV,VP8,WMV9,XVID

BMP,GIF,JPG,PNG,WBMP,WEBP

H.262,H.263,H.264

3000 mAh

Jah

Tulp

Hall

Kahepoolne kaamera

Jah

12 MP

Üks kaamera

8 MP

Jah

Jah

Jah

Jah

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender, Märkmed

Jah

Ikoonid, Menüü, Otseteed

Jah

Taustapilt

Jah

USB tüüp-C

3,5 mm

3 GB

32 GB

USB

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

2,5 GHz

ARM Cortex-A72

4

Jah

1,8 GHz

ARM Cortex-A53

4

Hi-Silicon

Kirin 955

Android 6.0

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.