Nutitelefon Huawei Y6 (2018), 51092JHS, kuldne 890388402

Nutitelefon Huawei Y6 (2018), 51092JHS, kuldne 890388402 Huawei

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
149 €
ElektroonikALE LAO LÕPP



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Huawei Y6 2018. Ekraani diagonaal: 14,5 cm (5.7"), Ekraani resolutsioon: 1440 x 720 pikslit, Kuvamise tüüp: IPS. Protsessori sagedus: 1,4 GHz, Protsessori perekond: Qualcomm Snapdragon, Protsessori mudel: 425. RAM-i maht: 2 GB, Sisemine mälumaht: 16 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 13 MP. SIM-kaardi võimekus: Kaksik-SIM. Installitud operatsioonisüsteem: Android, Operatsioonisüsteemi versioon: 8.0. Aku mahutavus: 3000 mAh. Toote värv: Kuld. Kaal: 150 g

Spetsifikatsioonid

16 GB

2 GB

MicroSD (TransFlash)

Jah

Kaksik-SIM

Jah

NanoSIM

GSM

WCDMA

LTE

Jah

4.2

A2DP

Jah

Jah

Jah

Jah

IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Liitumislepinguta

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

1,4 GHz

ARM Cortex-A53

4

Qualcomm Snapdragon

425

8.0

Android

Jah

Jah

Lame

16 miljonit värvi

18:9

Mitmikpuude

282 punkti tolli kohta

5.7

1440 x 720

IPS

Mahtuvustajur

Jah

Micro-USB

2.0

3,5 mm

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender

Jah

Ikoonid, Menüü, Otseteed

Jah

Jah

Taustapilt

AAC,AAC+,AMR,AMR-NB,FLAC,MP3,MP4,OGG,WAV

3GP,ASF,H.263,H.264,MP4,MPEG4,WMV

0.15kg

15.24cm

0.78cm

7.3cm

Ei

3000 mAh

Jah

Tulp

Kuld

Jah

Üks kaamera

Jah

13 MP

Üks kaamera

8 MP

Jah

720p,1080p

30 fps

Jah

LED

ElektroonikALE, LAO LÕPP

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
  • Kiirväljastus
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.