Huawei Y 6 Pro (2017) 5" Kaksik-SIM 4G 2GB 16GB 3020mAh Hõbe 890457592

Huawei Y 6 Pro (2017) 5" Kaksik-SIM 4G 2GB 16GB 3020mAh Hõbe 890457592

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
139 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Huawei Y 6 Pro (2017). Ekraani diagonaal: 12,7 cm (5"), Ekraani resolutsioon: 1280 x 720 pikslit, Kuvamise tüüp: IPS. Protsessori sagedus: 1,4 GHz, Protsessori perekond: Qualcomm, Protsessori mudel: MSM 8917. RAM-i maht: 2 GB, Sisemine mälumaht: 16 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 13 MP. SIM-kaardi võimekus: Kaksik-SIM. Installitud operatsioonisüsteem: Android, Operatsioonisüsteemi versioon: 7.0. Aku mahutavus: 3020 mAh. Toote värv: Hõbe. Kaal: 145 g

Spetsifikatsioonid

Kaksik-SIM

Jah

GSM

UMTS

Jah

NanoSIM

850,900,1800,1900 MHz

LTE

4.1

850,900,1800,1900 MHz

Ei

Jah

Jah

IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Jah

0.145kg

14.35cm

0.805cm

7.1cm

USB

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Tulp

Hõbe

Üks kaamera

13 MP

Üks kaamera

5 MP

Jah

Jah

Lame

16:9

Ei

5

1280 x 720

IPS

2 GB

16 GB

MicroSD (TransFlash), MicroSDHC, MicroSDXC

128 GB

Jah

Micro-USB

2.0

1,4 GHz

4

Qualcomm

MSM 8917

7.0

Android

12 h

270 h

4 h

12 h

10 h

270 h

200 h

3020 mAh

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.