Nutitelefon Huawei Y7 2019 Dual SIM (32 GB), 51093HES 890627096

Nutitelefon Huawei Y7 2019 Dual SIM (32 GB), 51093HES 890627096 Huawei

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
159 €
Kuupakkumine Tagasi kooli



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Huawei Y7 Y7 2019. Ekraani diagonaal: 15,9 cm (6.26"), Ekraani resolutsioon: 1520 x 720 pikslit, Kuvamise tüüp: IPS. Protsessori sagedus: 1,8 GHz, Protsessori perekond: Qualcomm Snapdragon, Protsessori mudel: 450. RAM-i maht: 3 GB, Sisemine mälumaht: 32 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 13 MP. SIM-kaardi võimekus: Kaksik-SIM, 4G. Installitud operatsioonisüsteem: Android 8.1. Aku mahutavus: 4000 mAh. Toote värv: Must. Kaal: 168 g

Spetsifikatsioonid

Adreno 506

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender

Jah

Ikoonid, Menüü

Jah

Jah

Taustapilt

Jah

Google Maps,Google Play,YouTube

Mikro-USB

2.0

Jah

3,5 mm

USB

Jah

Jah

Jah

4.2

Jah

Kaksik-SIM

Jah

NanoSIM

GSM

WCDMA

LTE

Jah

Jah

Jah

Jah

802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

Liitumislepinguta

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

1,8 GHz

ARM Cortex-A53

14 nm

8

Qualcomm Snapdragon

450

Android 8.1

3 GB

32 GB

512 GB

Jah

Dedicated slot

MicroSD (TransFlash)

0.168kg

15.892cm

0.81cm

7.691cm

Jah

Lame

19:9

Mitmikpuude

Jah

269 punkti tolli kohta

6.26

1520 x 720

IPS

Mahtuvustajur

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

2,5 h

37 h

944 h

51 h

899 h

724 h

4000 mAh

Jah

Jah

Tulp

Must

Kahepoolne kaamera

Jah

13 MP

Üks kaamera

8 MP

2 MP

1,8

2,4

2

Jah

Jah

LED

Kuupakkumine, Tagasi kooli

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.