Nutitelefon iPhone SE, Apple / 32 GB, MP832EL/A 890059855

Nutitelefon iPhone SE, Apple / 32 GB, MP832EL/A 890059855

  • 14 päeva tagastusõigus
309 €
467€
Säästad 158€
-34%
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Seadme kasutamistemperatuur: 0... +35°C

Spetsifikatsioonid

12

hall

CDMA-1900

Dual-core 1.84 GHz

4

Jah

PowerVR GT7600 (six-core graphics)

AppStore

Apple A9

Jah

4G

1,2-megapiksline

Jah

Nutitelefon

iOS

4.0 ”

32

mahutundlik

1642

240

14

Liitium-polümeer aku

0 – 35 °C

1840 MHz

6

Apple

Twister

Dual-core

LE

150 Mbps (allalaadimine) [LTE Cat4]

Jah

12

12-megapiksline

1.2

2160p@30fps, 1080p@60fps,1080p@120fps, 720p@240fps

0.113 kg

12.38 cm

0.76 cm

5.86 cm

Jah

Jah

2 GB

Teravustamispunkti valik

Li-Ion

LCD

Ei

iOS 9.3

326 ppi

IPS LCD

Apple Lightning

Mahutundlik puuteekraan

Puudub

alumiinium

Jah

Jah

Jah

Jah

1136 x 640

Läikiv

PowerVR GT7600

Ei

Ei

nanoSIM

Jah

4G

Bluetooth 4.2

A-GPS, GLONASS

850 MHz (B5)

akseleromeeter, E-kompass, güroskoop, lähedussensor, sõrmejäljelugeja

12 month(s)

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.