Apple iPhone X (256 GB), MQAG2ET/A 890194160

Apple iPhone X (256 GB), MQAG2ET/A 890194160

  • 14 päeva tagastusõigus
1169 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Apple iPhone iPhone X. Ekraani diagonaal: 14,7 cm (5.8"), Ekraani resolutsioon: 2436 x 1125 pikslit, Kuvamise tüüp: OLED-ekraan. Protsessori perekond: Apple, Protsessori mudel: A11. Sisemine mälumaht: 256 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 12 MP, Tagumise kaamera tüüp: Kahepoolne kaamera. SIM-kaardi võimekus: Üksik-SIM, 3G, 4G. Installitud operatsioonisüsteem: iOS, Operatsioonisüsteemi versioon: 11. Toote värv: Hõbe. Kaal: 174 g

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

0 - 35 °C

5 - 95 protsenti

-20 - 45 °C

0 - 3000 m

GIF,JPG,TIF

DOC, DOCX, HTM, HTML, ICS, Võti, PDF, PPT, PPTX, RTF, TXT, VCF, XLS, XLSX

Lukk

AAX,AAX+,AC3,EAC3,FLAC,HE-AAC,LC-AAC,LPCM,M4A,MP3

HEVC,H.264,M-JPEG,MPEG4

Stereo

Ei ole toetatud

256 GB

Valgustus

Jah

FaceTime\nSafari\nSiri\niTunes Store\nApp Store\niBooks\nWatch\niCloud Drive

Lightning kaabel isane - 3,5 mm emane

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

6

Jah

M11

Apple

A11

Kahepoolne kaamera

Jah

12 MP

Üks kaamera

7 MP

12 MP

240 fps

1,8

2,4

Jah

2,2

Jah

Jah

Jah

Jah

720p,1080p,2160p

Jah

10 x

Jah

LED

Jah

Jah

Ei

0.174kg

14.36cm

0.77cm

7.091cm

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Lame

Mitmikpuude

1000000:1

625 cd/m²

Ei

Jah

458 punkti tolli kohta

5.8

2436 x 1125

OLED-ekraan

Jah

5.0

Jah

Üksik-SIM

Jah

NanoSIM

EDGE, GSM

DC-HSDPA,HSPA+,UMTS

LTE

Jah

850,900,1800,1900 MHz

850,900,1700,1900,2100 MHz

Jah

Jah

IEEE 802.11ac

Liitumislepinguta

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

11

iOS

Liitiumioon (Li-Ion)

Jah

21 h

12 h

60 h

13 h

Tolmukindel, Pritsmekindel, Veekindel

Klaas, Roostevaba teras

IP67

Tulp

Hõbe

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.