Meizu Pro 7 5.2" Kaksik-SIM 4G 4GB 64GB 3000mAh Must 890482361

Meizu Pro 7 5.2" Kaksik-SIM 4G 4GB 64GB 3000mAh Must 890482361

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
229 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Meizu Pro 7. Ekraani diagonaal: 13,2 cm (5.2"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit, Kuvamise tüüp: SAMOLED. Protsessori sagedus: 2,6 GHz, Protsessori perekond: MediaTek, Protsessori mudel: Helio P25. RAM-i maht: 4 GB, Sisemine mälumaht: 64 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 12 MP. SIM-kaardi võimekus: Kaksik-SIM, 4G. Installitud operatsioonisüsteem: Android 7.0. Aku mahutavus: 3000 mAh. Toote värv: Must. Kaal: 163 g

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

Lame

10000:1

16:9

Mitmikpuude

350 cd/m²

423 punkti tolli kohta

Jah

240 x 436 pikslit

5.2

1920 x 1080

SAMOLED

Mahtuvustajur

Jah

Mali-T880

Äratuskell, Blacklist, Kalkulaator, Kalender, Stardiloenduse taimer, Sündmuste meeldetuletus, Märkmed, Pedomeeter, Salvestaja, Stopper, Tööde nimekiri

Jah

Helinad, Teemad, Taustapilt

Jah

USB tüüp-C

Jah

Jah

Jah

4 GB

64 GB

Ei ole toetatud

LPPDDR4X

Jah

Kaksik-SIM

Jah

GSM

CDMA,TD-SCDMA,WCDMA

TD-LTE

4.2

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Liitumislepinguta

Jah

Jah

Jah

FLAC,APE,AAC,MKA,OGG,MP3,MIDI,M4A,AMR

MP4,3GP,MOV,MKV,AVI,FLV,MPEG

PNG,GIF,BMP,JPG

0 - 35 °C

-20 - 45 °C

0 - 95 protsenti

0 - 5000 m

Android 7.0

3.1 (3.1 Gen 2)

Jah

USB tüüp-C

3,5 mm

0.163kg

14.762cm

0.73cm

7.072cm

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

CE

2,6 GHz

8

MediaTek

Helio P25

3000 mAh

Jah

Tulp

Must

Kahepoolne kaamera

Jah

12 MP

Üks kaamera

16 MP

12 MP

2

2

2

Automaatne

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.