Microsoft Lumia 640 XL Black, 5.7 " 999809793

Microsoft Lumia 640 XL Black, 5.7 " 999809793

  • 14 päeva tagastusõigus
129 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Microsoft Lumia 640 XL Black, 5.7 ", IPS LCD, 1280 x 720 pixels, Qualcomm Snapdragon, 400, Processor cores 4, 1.2 GHz, 1000 MB, 8 GB, MicroSD up to 256GB, Single SIM, Micro-SIM, 3G, 4G, Main camera resolution (numeric) 13 MP, Second camera resolution 5 MP, Windows, 8.1, 3000 mAh, Warranty 24 month(s)

Spetsifikatsioonid

1 GB

Li-Ion 3000 mAh battery

157.9 x 81.5 x 9 mm

IPS LCD capacitive touchscreen, 16M colors Size 5.7 inches (~69.1% screen-to-body ratio) 720 x 1280 pixels (~259 ppi pixel density) Multitouch; Corning Gorilla Glass 3; ClearBlack display

1 GB

microSD, up to 128 GB

GSM / HSPA / LTE; 2G bands GSM 850 / 900 / 1800 / 1900; 3G bands HSDPA 850 / 900 / 2100; 4G bands LTE band 1(2100), 3(1800), 7(2600), 8(900), 20(800); Speed HSPA 42.2/5.76 Mbps, LTE Cat4 150/50 Mbps; GPRS; EDGE; Wi-Fi 802.11 b/g/n, DLNA, hotspot; Bluetooth v4.0, A2DP;

Microsoft Windows Phone 8.1 with Lumia Denim

8 GB

24

0.0 kg

Smartphone

Quad-core 1.2 GHz Cortex-A7

Qualcomm MSM8226 Snapdragon 400

8 GB

13 MP, 4128 x 3096 pixels, Carl Zeiss optics, autofocus, LED flash; Video 1080p@30fps; Secondary 5 MP, 1080p;

Adreno 305

GPS with A-GPS, GLONASS, Beidou

Accelerometer, proximity, compass, sensor core

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.