MOTOROLA G7 PLUS VIVIA RED + ZAGG 6000 mAh Dual USB Akupank taskulambiga 904100525

MOTOROLA G7 PLUS VIVIA RED + ZAGG 6000 mAh Dual USB Akupank taskulambiga 904100525 Motorola

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
339 €
Kaasa kingitus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

MOTOROLA G7 PLUS VIVIA RED
Kauba kaal koos pakendiga: 0.2 kg
Tootemark: Motorola
Korpuse tüüp: Klassikaaslane
Tüüp: Smart
Kaks SIM-kaardi pesa: Jah
Värv: Punane
3G: Jah
4G: Jah
WiFi: Jah
NFC: Jah
Bluetooth: Jah
Ekraani tüüp: IPS LCD
Diagonaal: 6009937 "
Kriimustuskindel ekraan: Ne
Resolutsioon: 1080 x 2270
Põhikaamera: 16 Mpx
Eesmine kaamera: 12 Mpx
Välk: 2 x LED
Protsessori tüüp: 8
Protsessori sagedus: 1.8 GHz
Operatiivmälu (RAM): 4 MB
Sisemälu: 64 GB
Mälukaardi tüüp: micro SD
Mälukaardi maht: Iki 512 GB
Aku tüüp: Li-ion
Operatsioonisüsteem: Android OS
MP3-mängija: Jah
Niiskuskindlus: N/A
Komplektis sisaldub: Mobiiltelefon, laadija
Vaade: Motorola, moto g7 plus deep indigo mobiiltelefonid
Mudel: Moto G7 Plus Deep Indigo
Toote seisukord: Uus
Kõrgus: 157 mm
Kaal: 0.20 g

ZAGG 6000 mAh Dual USB Akupank taskulambiga
Zaggi taskulambiga akupank aitab pikendada teie telefoniaku eluiga! Akupanga võimsuseks on 6000mAh ja sellega saab laadida nutitelefoni aku täis kuni kaks korda. Akupangal on LED tuled näitamaks akupanka laetust. Lisavalgustuse andmiseks on akupangal veidi suurem LED indikaator ehk akupangal on ka väikese taskulambi funktisoon.

Spetsifikatsioonid

punane

176.0 kg

4 GB

LTPS LCD

Android

1920 x 1080

24 M

6.2 ”

64 GB

3000

1.80

8

Yes

Kaasa kingitus

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.