Motorola Moto G5S Plus 5.5" 4G 3GB 32GB 3000mAh Kuld 890367980

Motorola Moto G5S Plus 5.5" 4G 3GB 32GB 3000mAh Kuld 890367980

  • 14 päeva tagastusõigus
169 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Motorola Moto G5S Plus. Ekraani diagonaal: 14 cm (5.5"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit. Protsessori sagedus: 2 GHz, Protsessori perekond: Qualcomm Snapdragon, Protsessori mudel: 625. RAM-i maht: 3 GB, Sisemine mälumaht: 32 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 13 MP, Tagumise kaamera tüüp: Üks kaamera. 4G. Installitud operatsioonisüsteem: Android, Operatsioonisüsteemi versioon: 7.1.1 Nougat. Aku mahutavus: 3000 mAh. Toote värv: Kuld. Kaal: 170 g

Spetsifikatsioonid

Micro-USB

2.0

Jah

3,5 mm

3 GB

32 GB

Jah

128 GB

MicroSD (TransFlash)

Liitumislepinguta

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Google Maps,Google Play,YouTube

2 GHz

8

Qualcomm Snapdragon

625

Jah

Tulp

Kuld

Üks kaamera

Üks kaamera

2

2

Jah

Jah

13 MP

480p,720p,1080p,2160p

30 fps

Jah

640x480@30fps,1280x720@30fps,1920x1080@60fps,3840x2160@30fps

8 MP

Jah

8 x

LED

Jah

Jah

Mitmikpuude

401 punkti tolli kohta

Jah

Ei

Lame

5.5

1920 x 1080

Mahtuvustajur

Adreno 506

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender, Sündmuste meeldetuletus, Märkmed, Tööde nimekiri

Jah

Ikoonid, Menüü, Otseteed

Jah

Jah

Taustapilt

0.17kg

15.35cm

0.95cm

7.62cm

Jah

Jah

Jah

Jah

NanoSIM

EDGE, GPRS, GSM

HSPA+,UMTS

850,900,1800,1900 MHz

850,900,1900,2100 MHz

Jah

Jah

Jah

4.2 BLE

LTE

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

3000 mAh

USB

Jah

Jah

7.1.1 Nougat

Android

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.