Motorola moto g⁷ plus 15,8 cm (6.2") 4 GB 64 GB Indigo 3000 mAh 890743075

Motorola moto g⁷ plus 15,8 cm (6.2") 4 GB 64 GB Indigo 3000 mAh 890743075 Motorola

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
369 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Motorola moto g⁷ plus. Ekraani diagonaal: 15,8 cm (6.2"), Ekraani resolutsioon: 2270 x 1080 pikslit, Kuvamise tüüp: LTPS. Protsessori sagedus: 1,8 GHz, Protsessori perekond: Qualcomm Snapdragon, Protsessori mudel: 636. RAM-i maht: 4 GB, Sisemine mälumaht: 64 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 16 MP, Tagumise kaamera tüüp: Üks kaamera. 4G. Installitud operatsioonisüsteem: Android 9.0. Aku mahutavus: 3000 mAh. Toote värv: Indigo. Kaal: 172 g

Spetsifikatsioonid

4 GB

64 GB

MicroSD (TransFlash)

Jah

128 GB

Jah

USB tüüp-C

3,5 mm

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Stereo

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

0.172kg

15.7cm

0.827cm

7.53cm

1,8 GHz

8

Qualcomm Snapdragon

636

Android 9.0

Üks kaamera

16 MP

Üks kaamera

12 MP

Jah

Jah

Jah

Jah

3840 x 2160 pikslit

1,7

720p,1080p,2160p

240 fps

1280x720@240fps,1280x720@30fps,1920x1080@120fps,1920x1080@30fps,1920x1080@60fps,3840x2160@30fps

8 x

Jah

LED

Jah

Jah

Jah

Lame

19:9

Mitmikpuude

403 punkti tolli kohta

6.2

2270 x 1080

LTPS

Mahtuvustajur

EDGE,GSM

WCDMA

LTE

Jah

Jah

APT-X

Jah

NanoSIM

5.0 LE

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender, Sündmuste meeldetuletus, Märkmed, Tööde nimekiri

Jah

Ikoonid, Menüü, Otseteed

Jah

Jah

Taustapilt

Adreno 509

Jah

Liitumislepinguta

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

USB

Jah

Jah

Google Maps,Google Play,YouTube

3000 mAh

Jah

Jah

Tulp

Indigo

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.