myPhone IRON 2 10,2 cm (4") 1 GB 8 GB Kaksik-SIM Must 2400 mAh 890268616

myPhone IRON 2 10,2 cm (4") 1 GB 8 GB Kaksik-SIM Must 2400 mAh

Kasutusjuhend on PDF formaadis, lugemiseks on vajalik PDF lugemistarkvara (nt Acrobat Reader).

Kasutusjuhend on koostatud tootja poolt, Hansapost ei vastuta juhendis leiduvate vigade eest

LAE KASUTUSJUHEND

myPhone IRON 2 10,2 cm (4") 1 GB 8 GB Kaksik-SIM Must 2400 mAh 890268616 myPhone

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
89,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

myPhone Hammer Iron 2 - mõeldud ekstreemsetesse tingimustesse!

Äärmuslik väljakutse
Vastupidav tolmule, veele ja põrutustele, Hammer Iron 2 on IP68 sertifikaadiga. 4" ekraan, 2400 mAh aku teevad sellest telefonist teie parima kaaslase ekstreemsetes tingimustes. Vihm, liiv ja isegi põrutused ei peata teie igapäevast tööd.

2 Kaamerat
MyPhone Hammer Iron 2 on varustatud 5mpx tagakaamera ja 2mpx esikaameraga.

4 Tuumaline protsessor
Telefonil on 4tuumaline 1,3GHz protsessor ning 1GB RAM ja 8GB sisemälu - mis jooksutavad Android 6'te ilma probleemideta.

IP68
Täiesti tolmu ja veega immutades alates 15cm kuni 1 m sügavusel, kuni 30 minutit.

Lisad
Android 6.0 ja Google Play Store rakenduste pood, kust võita alati uusimaid programme ja mänge alla laadida.
MicroSD kaardi pesa - kuni 32GB.
Dual-SIM - 2 SIM kaarti ühes telefonis.
Eestikeelne menüü.

Spetsifikatsioonid

Jah

1 GB

8 GB

32 GB

MicroSD (TransFlash)

Jah

Kaksik-SIM

Jah

MiniSIM

GSM

HSDPA+,HSUPA,UMTS

850,900,1800,1900 MHz

900,2100 MHz

Ei

Jah

Jah

1,3 GHz

4

MediaTek

MT6580

Liitiumioon (Li-Ion)

2400 mAh

Jah

Lame

Ei

4

800 x 480

IPS

Ei

0.282kg

1.631cm

7.57cm

13.6cm

Jah

Jah

Jah

Android 6.0

Tulp

Must

Üks kaamera

Jah

5 MP

Üks kaamera

2 MP

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.