Nutitelefon Alcatel Idol 4 + VR-prillid, kuldne 905000180

Nutitelefon Alcatel Idol 4 + VR-prillid, kuldne 905000180

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
259 €
349€
Säästad 90€
-26%



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Vajutage BOOM nuppu

BOOM nupp annab kohese ligipääsu pildistamisele, helitugevusele, piltide ja videode jagamisele ning voogedastamisele ja veel paljule muule.
• Tehke kiirelt pilte või sarivõtteid nuppu pikemalt all hoides
• Looge kollaaž ja jagage seda
• Alustage videode voogedastamisega ja jagage oma tegemisi sotsiaalmeedias
• Näitake animatsioone hetke ilmastikust oma avakuval

Suurepärane heli
Kaks võimekat kõlarit annavad võimalus kuulata muusikat, vaadata videosid ja mängida mänge ideaalse heliga.

Hoidke telefoni mistahes asendis
Idol 4 nutitelefoni võite kätte võtte mistahes asendis ning pilt on alati teie jaoks sobiv. Vastavalt asendile reguleeritakse automaatselt ka vasak- ja parempoolne helikanal.

Uskumatu kaamera
Ülikiire fookus momentvõtete tegemiseks, rabavad interaktiivsed 360° fotod, imeliselt elutruud värvid esikaamera välk - vaid parimad funktsioonid ja omadused lasevad teil tõeliselt kunstlikult end väljendada.

Värviplahvatus
Erksad värvid iga nurga alt ja iga valgusega annavad võimaluse nautida mängimist ja videode vaatamist veelgi paremate detailidega.

Ahvatlev disain
Kaunis ekraan, matallraam, töödeldud klaasist tagumine külg ja sümmeetriline disain muudavad raskeks pöörata oma silmi nii ilusalt seadmelt.

Spetsifikatsioonid

kuldne

plastik

Jah

Jah

3 GB

Li-ion

16 GB

microSD kuni 256 GB

4x1.5 GHz & 4x1.2 GHz

Jah

Adreno 405

Qualcomm MSM8952 Snapdragon 617

4G

512

Jah

5.2 ”

16

mahutundlik

4-tuumaline 1,7 GHz + 4-tuumaline 1,2GHz

Jah

Android 6.0

Nano-sim

0.135 kg

30.0 cm

14.7 cm

0.71 cm

7.25 cm

48.0 l

2610 mAh

520 h

15 h

1920 x 1080

Jah

Jah

13 Mpx

8 Mpx

1080p@30fps

Jah

4G

4.2

A-GPS

Jah

güroskoop, E-kompass, aktseleromeeter, lähedussensor

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.