Nutitelefon Apple iPhone 8 256 GB Space Grey (MQ7C2FS/A), hall 890419439

Nutitelefon Apple iPhone 8 256 GB Space Grey (MQ7C2FS/A), hall 890419439

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
969 €
Hobby Hall



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

iPhone 8 on uue generatsiooni nutitelefon.
Innovatiivne nutitelefon püüab pilke üleni klaasist kujundusega, milles on kasutatud kõigi aegade vastupidavaimat klaasi ja varasemast tugevamat, kosmosetööstuse standarditele vastavat alumiiniumriba. Juhtmevaba laadimine. Pritsme- ja tolmukindel. 4,7-tolline Retina HD koos True Tone tehnoloogiaga.
Tänu 12-megapikslilisele topeltkaamerale on iPhone 8 portreerežiim nüüd veelgi parem ja uudne portreevalgustus võimaldab luua rabavaid stuudiovalgustusefekte. Taustajõuna toimib A11 Bionic kiip, mis on kõige võimsam ja nutikam kiip, mida nutitelefonides on eales kasutatud. Toetab nii mängimisel kui ka rakenduste kasutamisel liitreaalsuse võimalusi.
iPhone 8 annab nutitelefonile täiesti uue dimensiooni.
  • 4,7-tolline Retina HD koos True Tone tehnoloogiaga.
  • Üleni klaasist ja alumiiniumist disain, kaitstud pritsmete ja tolmu eest
  • 12-megapiksline topeltkaamera koos optilise pildistabilisaatoriga
  • 7 Mpix FaceTime HD kaamera koos Retina Flash välguga suurepäraste selfie'de pildistamiseks
  • Touch ID turvaliseks isikutuvastuseks
  • A11 Bionic kiip, kõigi aegade võimsaim ja nutikaim nutitelefonis kasutatav kiip
  • Juhtmevaba laadimine - laadimine toimub Qi-sertifikaadiga laadijate abil (laadimisalus on lisatarvik ja eraldi juurde ostetav)
  • 1-aastane garantii.
  • Kohaletoimetamine

    Tarneviisid

    • Eesti Posti postkontor
    • Omniva kuller
    • Omniva pakiautomaat
    • Tulen ise järele Järve poodi
    • Itella SmartPOST
    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.