Nutitelefon Blackview A30, sinine + kingituseks kaitseklaas 903801699

Nutitelefon Blackview A30, sinine + kingituseks kaitseklaas 903801699

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
109 €
129€
Säästad 20€
-16%
Kaasa kingitus Kuupakkumised



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

• Suur servast-servani "kulmuga" ekraan
• Face ID näotuvastus
• Sõrmejäljelugeja
• Topelt tagakaamera

Kingituseks kaitseklaas

Spetsifikatsioonid

sinine

Jah

Jah

2048

Li-Ion

138.3 x 67.1 x 7.1 mm

Type LED-backlit IPS LCD, capacitive touchscreen, 16M colors; 750 x 1334 pixels (~326 ppi pixel density); 3D Touch display

2GB RAM

No

GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE; 2G bands GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - A1549 (GSM), A1549 (CDMA), A1586 CDMA 800 / 1700 / 1900 / 2100 - A1549 (CDMA), A1586; 3G bands HSDPA 850 / 900 / 1700 / 1900 / 2100 - A1549 (GSM), A1549 (CDMA), A1586 CDMA2000 1xEV-DO - A1549 (CDMA), A1586 TD-SCDMA 1900 / 2000 - A1586; 4G bands LTE 700/800/850/900/1700/1800/1900/2100/2600 (1,2,3,4,5,7,8,13,17,18,19,20,25,26,28,29) - A1549 (GSM), A1549 (CDMA) LTE 700/800/850/900/1800/1900/2100/2600 TD-LTE 1900/2300/2500/2600 (1,2,3,4,5,7,8,13,17,18,19,20,25,26,28,29,38,39,40,41) - A1586; HSPA 42.2/5.76 Mbps, LTE Cat4 150/50 Mbps, EV-DO Rev.A 3.1 Mbps; GPRS; EDGE; WLAN Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, hotspot; Bluetooth v4.0, A2DP, LE; NFC (Apple pay only)

iOS 9

1280 x 720

iOS 9

Nano-SIM

12

5

2160p@30fps, 1080p@60fps,1080p@120fps, 720p@240fps

12 month(s)

0.176 kg

143.0 mm

9.5 mm

71.0 mm

Smartphone

Jah

Apple A9

4G

Jah

4.7 ”

Primary 12 MP; Secondary 5 MP

survetundlik

128 GB

No

Jah

Jah

4G

Kaasa kingitus, Kuupakkumised

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
  • Kiirväljastus
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.