Nutitelefon Galaxy A3 (2016 mudel), Samsung, SM-A310FZKASEB, must 999817669

Nutitelefon Galaxy A3 (2016 mudel), Samsung, SM-A310FZKASEB, must 999817669 Samsung

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
299 €
Öömüük



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Esmaklassiline kombinatsioon metallist ja klaasist

Segu tugevast, esmaklassilisest metallist ning silmapaistvast Gorilla Glass ekraanikaitseklaasist tagab stabiilsuse ning käepärasema ja õhukese disaini.


Loe Samsung Galaxy Care-st rohkem siit

Spetsifikatsioonid

0.132 kg

13.45 cm

0.73 cm

6.52 cm

Jah

Jah

Jah

1536

Li-Ion

130.1 x 65.5 x 6.9 mm

Super AMOLED capacitive touchscreen, 16M colors. 4.5 inches (~65.5% screen-to-body ratio). 540 x 960 pixels (~245 ppi pixel density). Multitouch. Protection Corning Gorilla Glass 4

1 GB

microSD

GSM / HSPA / LTE. 2G bands GSM 850 / 900 / 1800 / 1900. 3G bands HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100. 4G bands LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800). Speed HSPA 42.2/5.76 Mbps, LTE Cat4 150/50 Mbps. GPRS. EDGE. Wi-Fi 802.11 b/g/n, hotspot. Bluetooth v4.0, A2DP, EDR, LE. NFC. FM radio, recording

Android OS, v5.1.1 (Lollipop)

Quad-core 1.2 GHz Cortex-A53

16 GB

Adreno 306

Jah

Jah

13

5

1080p@30fps

Öömüük

must

Jah

Mali T720 MP2

Exynos 7578

4G

128

Jah

4.7 ”

16

Primary 8 MP, 3264 x 2448 pixels, autofocus, LED flash. Video 1080p@30fps. Secondary 5 MP

mahutundlik

2300

14

Quad-Core

720 x 1280

Jah

Android 5.1

Jah

4G

Bluetooth 4.1

A-GPS, GLONASS

akseleromeeter, geomagneetiline sensor, lähedussensor

24

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.