Nutitelefon Galaxy J3 (2016), Samsung, SM-J320FZKNSEB, must 903910290

Nutitelefon Galaxy J3 (2016), Samsung, SM-J320FZKNSEB, must 903910290

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
119 €
149€
Säästad 30€
-20%



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

"Mugavus ja minimalistlikkus
kõigest 0,79cm õhuke ning 7,11cm lai Galaxy J3 on tunduvalt õhukesem ja kompaktsem kui kunagi varem. Hästi haakuva kontuuriga korpuse pind ning ideaalne kuju tagava selle sobivuse sinu käega.

Võimsam aku
Kasuta telefoni kauem kui kunagi varem tänu paremale 2600mAh akule. Kui aku tase on madal, võta kasutusele Ultra Power Saving režiim, mis viib aku kasutamise miinimumi.

Suurem jõudlus
Neljatuumaline protsessor ning 1,5 GB RAM-i, teevad veebi kasutamise kiireks ning mängude mängimise ja videote vaatamise sujuvaks.

Smart Manager
Interaktiivne Smart Manager rakendus võimaldab sul jälgida ja hallata seadme funktsioone ja tegumeid mõne lihtsa puudutusega. Kontrolli aku kasutamist, mälumahtu, RAM-i kasutamist ja telefoni turvalisust."

Spetsifikatsioonid

must

0.132 kg

13.45 cm

0.73 cm

6.52 cm

Jah

Jah

1536

Li-Ion

142.3 x 71.0 x 7.9

Super AMOLED 5,0"

1 GB

microSD

GSM / HSPA / LTE. 2G bands GSM 850 / 900 / 1800 / 1900. 3G bands HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100. 4G bands LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800). Speed HSPA 42.2/5.76 Mbps, LTE Cat4 150/50 Mbps. GPRS. EDGE. Wi-Fi 802.11 b/g/n, hotspot. Bluetooth v4.0, A2DP, EDR, LE. NFC. FM radio, recording

Android OS, v5.1.1 (Lollipop)

2600

13

8 GB

Jah

Android 5.1

24

Jah

4G

128

Jah

5.0 ”

8

HD (1280 x 720) @30fps, Peamine kaamera - resolutsioon CMOS 8.0 MP, Esikaamera - resolutsioon CMOS 5.0 MP

mahutundlik

Quad-Core

720 x 1280

Jah

Jah

13

5

1080p@30fps

Jah

4G

Bluetooth 4.1

A-GPS, GLONASS

Kiirendusmõõtur, Lähedussensor

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.