Nutitelefon Huawei P20 Dual SIM, 51092THG, must 890537555

Nutitelefon Huawei P20 Dual SIM, 51092THG, must 890537555 Huawei

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
349 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Huawei P20. Ekraani diagonaal: 14,7 cm (5.8"), Ekraani resolutsioon: 2244 x 1080 pikslit, Kuvamise tüüp: TFT-ekraan. Protsessori sagedus: 2,36 GHz, Protsessori perekond: Hi-Silicon, Protsessori mudel: Kirin 970. RAM-i maht: 4 GB, Sisemine mälumaht: 64 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 12 MP. SIM-kaardi võimekus: Kaksik-SIM, 4G. Installitud operatsioonisüsteem: Android 8.1. Aku mahutavus: 3400 mAh. Toote värv: Must. Kaal: 165 g

Spetsifikatsioonid

0.165kg

14.91cm

0.765cm

7.08cm

4 GB

64 GB

Ei ole toetatud

Jah

3GP,AAC,APE,FLAC,MIDI,MP3,OGG,WAV

3G2,3GP,ASF,H.264,MKV,MP4,WEBM

Stereo

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

2,36 GHz

ARM Cortex-A73

4

Jah

Jah

1,8 GHz

ARM Cortex-A53

4

Hi-Silicon

Kirin 970

Android 8.1

1,5 h

3400 mAh

Kahepoolne kaamera

Jah

Üks kaamera

1080p,2160p

20 MP

1,8

12 MP

1,6

Jah

2

24 MP

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

LED

Jah

Jah

Jah

Mitmikpuude

Lame

16 miljonit värvi

428 punkti tolli kohta

5.8

2244 x 1080

TFT-ekraan

Mahtuvustajur

Mali G72-MP12

Jah

Jah

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender, Märkmed

Jah

Ikoonid, Menüü, Otseteed

Jah

Jah

Taustapilt

3.0 (3.1 Gen 1)

Jah

USB tüüp-C

USB tüüp-C

Jah

Jah

Jah

Jah

USB Type-C - 3.5mm

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Kaksik-SIM

Jah

4.2

LTE

NanoSIM

GSM

WCDMA

Jah

Jah

A2DP,APT-X

Jah

Jah

Jah

802.11a,Wi-Fi 5 (802.11ac),802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

Liitumislepinguta

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Tulp

Must

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.