Nutitelefon Huawei P30 Pro 128GB, Aurora Blue 890633855

Nutitelefon Huawei P30 Pro 128GB, Aurora Blue 890633855 Huawei

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
549 €
Kuupakkumine Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Zoom in to explore the mystery of the celestial at night, watch an eagle hovering over trees or examine the delicate details of crystal. Capture the best things in the moment and create your vision for the future. The HUAWEI P30 Pro is accentuating a new peak of smartphone photography.Drawing inspiration from the miraculous sky, the HUAWEI P30 Pro mirrors the transfixing colour of light and space. Witness the beauty of a rosy dawn, mid-day sky, the mysterious Aurora and darkness of night. The colour sensing rule has been rewritten by HUAWEI from RGGB to RYYB for more light in all your images. 

Spetsifikatsioonid

Kumera servaga ekraan

16,78 miljonit värvi

19.5:9

Ei

Jah

Jah

Mitmikpuude

398 punkti tolli kohta

6.47

2340 x 1080

OLED-ekraan

Mahtuvustajur

3.2 Gen 1 (3.1 Gen 1)

Jah

USB tüüp-C

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

1080p,2160p

3GP,AAC,AMR,FLAC,MIDI,MP3,MP4,OGG,WAV

3GP,MP4

Dolby Atmos

Stereo

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Google Maps,Google Play,YouTube

Android 9.0

Android

Liitiumpolümeer (LiPo)

Jah

Jah

Ei

26 h

697 h

606 h

107 h

23 h

4200 mAh

Aurora

IP68

Tolmukindel, Pritsmekindel

Klaasplast (GRP)

Tulp

Sinine

Quad kaamera

40 MP

Üks kaamera

32 MP

Jah

3840 x 2160 pikslit

20 MP

3,4

8 MP

1,6

2,2

2

Jah

Jah

1080p,2160p

Jah

Jah

Jah

Jah

Must & valge, Ere

Jah

50 x

Jah

LED

Jah

Jah

Kuupakkumine

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

0.192kg

15.8cm

0.841cm

7.341cm

6 GB

NM

128 GB

256 GB

Jah

Jah

4G

Jah

NanoSIM

WCDMA

LTE

A2DP,APT-X

Jah

GSM

5.0

Jah

Jah

Jah

Jah

850,900,1800,1900 MHz

Jah

802.11a,Wi-Fi 5 (802.11ac),802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

Liitumislepinguta

Jah

Mali-G76

Jah

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender, Sündmuste meeldetuletus, Failide korrastaja, Märkmed, Salvestaja

Jah

Jah

Ikoonid, Helinad, Otseteed

Jah

Jah

Taustapilt

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

USB tüüp-C

Jah

Jah

CE, TÜV

2,6 GHz

ARM Cortex-A76

Jah

4

7 nm

Jah

1,8 GHz

2x 2.6GHz + 2x 1.92GHz + 4x 1.8GHz

ARM Cortex-A55

4

Hi-Silicon

Kirin 980

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.