Nutitelefon Huawei P30 Pro, 128 GB, 51093SNK, sinine + kingituseks aktiivsusmonitor Huawei Band 3e, must 903802034

Nutitelefon Huawei P30 Pro, 128 GB, 51093SNK, sinine + kingituseks aktiivsusmonitor Huawei Band 3e, must 903802034 Huawei

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
899 €
Kaasa kingitus Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Jõudlus, võimekus, vastupidavus ja innovatiivsus selles Huawei P30 Pro nutiseadmes.

Huawei P30 Pro 6,47- tollisel OLED laiekraanil avanevad kasutajale kirkad ja toonipuhtad värvipaletid. Täiuslik ekraanikuva on seotud ühtseks tervikuks telefoniraamistiku stiilipuhta disainiga, mis lausa nõuab tähelepanu. Optiline sõrmejäljelugeja ekraanipinnal loob seadmesse kiire ja turvalise ligipääsu. Tipptasemel kaamerad töötlevad info ühtseks tervikuks ja telefon kuvab salvestatu dünaamiliselt ja laiahaardeliselt vaatevälja. Telefoni südameks on kiire Huawei Kirin 980 kaheksatuumaline protsessor, vahemälu tugi 6 GB ja salvestusmälu tugi 128 GB lisavad piirangutevabad võimalused. Tänu kiirlaadimise toele ja pikale aku tööeale veedad rohkem aega juhtmevabalt.

Antud nutitelefon toetab NM card (Huawei standart) mälukaarti, mille abil on võimalik seadme mälumahtu kuni 256 GB laiendada.
Neli tagumist kaamerat on fotograafiat toetamas: 40 Mpix + 20 Mpix + 8 Mpix+ sügavust mõõtev ToF kaamera.
32 Mpix esikaamera võimaldab teha suurepäraseid selfiesid.
Võimas 4200 mAh ja kiirelt laetav aku.

Kingituseks aktiivsusmonitor Huawei Band 3e, must

Spetsifikatsioonid

0.192 kg

15.8 cm

0.841 cm

7.34 cm

32 MP

6.47 ”

128 GB

4200 mAh

40 + 20 + 8 MP

Jah

Jah

Jah

Kaasa kingitus

sinine

6 GB

6.47" FHD+ (2340 x 1080) OLED

Android 9.0

USB-C

2340 x 1080

IP68

Hisilicon Kirin 980

Jah

Jah

nano-SIM

2

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.