Nutitelefon Huawei P30 Pro, 128 GB, 51093SNK, sinine 890633856

Nutitelefon Huawei P30 Pro, 128 GB, 51093SNK, sinine 890633856 Huawei

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
729 €
Kuupakkumine Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

HUAWEI CARES kampaania tingimusi vaata siit: https://consumer.huawei.com/ee/support/screen-protection/


Jõudlus, võimekus, vastupidavus ja innovatiivsus selles Huawei P30 Pro nutiseadmes.

Huawei P30 Pro 6,47- tollisel OLED laiekraanil avanevad kasutajale kirkad ja toonipuhtad värvipaletid. Täiuslik ekraanikuva on seotud ühtseks tervikuks telefoniraamistiku stiilipuhta disainiga, mis lausa nõuab tähelepanu. Optiline sõrmejäljelugeja ekraanipinnal loob seadmesse kiire ja turvalise ligipääsu. Tipptasemel kaamerad töötlevad info ühtseks tervikuks ja telefon kuvab salvestatu dünaamiliselt ja laiahaardeliselt vaatevälja. Telefoni südameks on kiire Huawei Kirin 980 kaheksatuumaline protsessor, vahemälu tugi 6 GB ja salvestusmälu tugi 128 GB lisavad piirangutevabad võimalused. Tänu kiirlaadimise toele ja pikale aku tööeale veedad rohkem aega juhtmevabalt.

Antud nutitelefon toetab NM card (Huawei standart) mälukaarti, mille abil on võimalik seadme mälumahtu kuni 256 GB laiendada.
Neli tagumist kaamerat on fotograafiat toetamas: 40 Mpix + 20 Mpix + 8 Mpix+ sügavust mõõtev ToF kaamera.
32 Mpix esikaamera võimaldab teha suurepäraseid selfiesid.
Võimas 4200 mAh ja kiirelt laetav aku.

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

Kumera servaga ekraan

16,78 miljonit värvi

19.5:9

Mitmikpuude

398 punkti tolli kohta

Ei

6.47

2340 x 1080

OLED-ekraan

Mahtuvustajur

Jah

USB tüüp-C

3.2 Gen 1 (3.1 Gen 1)

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

CE, TÜV

Jah

USB tüüp-C

Jah

Jah

Jah

2,6 GHz

ARM Cortex-A76

4

Jah

7 nm

Jah

1,8 GHz

ARM Cortex-A55

4

Hi-Silicon

Kirin 980

Android 9.0

Quad camera

Jah

40 MP

Üks kaamera

32 MP

20 MP

1,6

2,2

2

Jah

Must & valge, Ere

Jah

1080p,2160p

Jah

Jah

Jah

3840 x 2160 pikslit

Jah

50 x

Jah

LED

Jah

Jah

0.192kg

15.8cm

0.841cm

7.341cm

6 GB

128 GB

NM

256 GB

Jah

Jah

NanoSIM

GSM

WCDMA

LTE

Jah

Jah

5.0

A2DP,APT-X

850,900,1800,1900 MHz

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

802.11a,Wi-Fi 5 (802.11ac),802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

Liitumislepinguta

Jah

Mali-G76

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender, Sündmuste meeldetuletus, Failide korrastaja, Märkmed, Salvestaja

Jah

Jah

Ikoonid, Helinad, Otseteed

Jah

Jah

Taustapilt

Jah

Jah

1080p,2160p

3GP,AAC,AMR,FLAC,MIDI,MP3,MP4,OGG,WAV

3GP,MP4

Stereo

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Google Maps,Google Play,YouTube

Liitiumpolümeer (LiPo)

Jah

26 h

697 h

Ei

606 h

107 h

23 h

4200 mAh

IP68

Tolmukindel, Pritsmekindel

Klaasplast (GRP)

Jah

Jah

Tulp

Sinine

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.