Nutitelefon Nokia 5.1 Plus, 11PDAL01A02 890530171

Nutitelefon Nokia 5.1 Plus, 11PDAL01A02 890530171 Nokia

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
219 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Ekraan - sündmustele lähemal
Ükskõik kas Sa vaatad filmi või teed videokõnet oma sõpradega, Nokia 5.1 Plus võimas 5.8'' HD+ ekraan loob tõeliselt elutruu kogemuse. Jääb justkui mulje, nagu oleksid otse sündmuste keskel.

Disain - täiuslikkuseni lihvitud
Nokia 5.1 Plus loomise juures on suurt tähelepanu pööratud detailidele. Telefoni kõrgläikega korpus jätab endast elegantse ja viimistletud mulje ning 2.5D kumerusega klaas sulandub imeliselt korpuse sisse. Tulemuseks on ilus telefon, mida on äärmiselt mugav käes hoida.

Jõudlus - rohkem. Lõbusamalt!
See telefon sobib hästi neile, kes armastavad palju mängide või filme vaadata, sest Nokia 5.1 Plus peidab endas MediaTek võimsaimat kiipi.

Kaamera - 1, 2, 3
Nokia 5.1 Plus tuleb koos kolme kaameraga - kaks neist on taga ning üks ees. Põhikaamera on 13 MP sensoriga, mille kõrval on teine 5-megapiksline sügavussensoriga kaamera. Nende koostööl saad teha tõeliselt ilusaid fotosid, kasutades näiteks bokeh funktsiooni. Nutitelefoni esimene kaamera on 8MP ning tänu portree reźiimile saad luua kunstiliselt silmapaistvaid selfie'sid.

Spetsifikatsioonid

14.95 cm

0.81 cm

7.12 cm

MediaTek Helio P60

5.8

3060

Восьмиядерный

Octa-Core

Jah

4G

Bluetooth 4.2

A-GPS, GLONASS, GPS

+

akseleromeeter, güroskoop, lähedussensor, sõrmejäljelugeja, valgussensor

+

Jah

3GB

microSD

2.0, Type-C 1.0 reversible connector

400

Jah

5.8 ”

32

mahutundlik

Jah

Jah

Jah

13

8

1080p @ 30 fps

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.